Bezoek - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Bezoek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

21 Juli 2007 | Barbados, Bridgetown

Het is heel fijn dat jullie het leuk vinden mijn belevenissen te lezen. Het is onwijs gaaf jullie reactie te lezen dus ga nog even door zo.

Ik heb bezoek van Karen uit Canada de zeer gezellige dochter van de eigenaren van het appartement. Gisteren heerlijk uit eten geweest met nog twee leuke meiden waarvan eentje (Wilma) vandaag jarig is. Allemaal jonge meiden hoor ik ben er maar een oud sokje bij. Sorry dat ik geen camera heb meegenomen dus foto's moeten jullie er maar bij denken. Het eten was formidabel speciaal het toetje: warm appelgebak met toffee saus, mmmmmmm......... (Sorry Sonja Bakker).

Karen is nu net vertrokken naar het binnenland alhier, ze is hier voor de trouwerij van de zus van haar (ex?)vriend. We zijn daar gisteren geweest het ligt heel landelijk en ze kweken tropische vogels van die grote ara's en kleinere papagaaitjes ook grijze roodstaarten (het zijn nog jonkies) heel leuk.

De vriend van Karen heeft daar in de buurt ook een aardig optrekje met een zwembad incl zwemlaantje, jaccuzi, paarden, honden etc. De hond heeft een van mijn slipper te pakken gehad hij was erg lekker liet hij weten. Waar ducktape al niet goed voor is.

Tim en Rik,
Hopelijk hebben jullie ondertussen al wat beter weer tijdens jullie zomer vakantie. Ik neem aan dat jullie leuke dingen gaan ondernemen.

Frans en Ineke,
Jullie hebben het zeker maar druk op de tuin met al die 'badgasten' nog ff en ik kom mij ook weer eens melden.

Corry, Sandy, Joke en Joop,
Is alles goed gegaan met de avond vierdaagse en hebben jullie het water ballet nu een beetje achter de rug. Hier komt het af en toe ook met bakken uit de hemel hoor.

Afrikaantje,
Ik leef met je mee hoort gezellig je paps om je heen om goed voor hem te zorgen dat zal hij zeer op prijs stellen en trots op je zijn! Schattie tot snel weer (knuffel aan Rob).

Chantal en Jeffrey,
Leuk van je te horen gaat alles goed met Sidney? Groeit waarschijnlijk als kool.

Corine en Danielle,
Lieve schatten dat wordt dus ook skeeleren, waar heeft Daan ze gekocht misschien haal ik ze dan ook daar. Spreek jullie gauw.

Hans, Lucie en Marianne,
Leuk van jullie te horen/lezen. Hopelijk is alles goed gegaan met Els. Ik ben snel weer terug hoor dan kletsen we zeker lekker bij. Doe Els maar de groetjes en wens haar sterkte met haar herstel. Veel plezier met de site!

Annette,
He mop bedankt voor het bericht dat het huis naast me verkocht is. De buurman had nl beloofd om zijn hoofd kaal te scheren als het zo ver was dus dat mis ik waarschijnlijk nu, ha ha.

Marjolein en Jeanette,
Wat leuk van jullie te horen. het zal wel een stuk aangenamer zijn in jullie grote huis, lekker veel ruimte! Geniet maar lekker van de verhuizing want van klein naar groot is vast erg prettig. Spreek jullie nog wel een keer, Frans heeft mijn mail adres.

Luus,
Mop, gaaf hoor een nieuwe uitdaging. Yes! Moet je al snel beginnen of heb je nog even om in augustus van het mooie weer te genieten, Zijn de centen al binnen bij je? Het zou wel leuk zijn als die (ex) collega's een reactie zouden kunnen plaatsen want ik kan natuurlijk niet zien wie mijn proza leest. Het gaat nog steeds prima hier.

Nou alle lieve schatten fijne (mid)dag verder ik laat volgende week wel weer wat horen ik ga nu ontbijten en een dagje met mijn man doorbrengen (hij heeft vrij vandaag). Morgen weer een het verven en dan gaat Karen er weer vandoor, terug naar Canada.

Tot spoedig en hou jullie goed!
Erik deuren op slot!

Later.........
Con

  • 21 Juli 2007 - 17:15

    Angelique:

    Hé, wat is dat? Stiekum trouwen? Van harte gefeliciteerd en het werd een keertje tijd... hahaha. Hoe voelt dat noe, als getrouwd stel? Echt heel anders ineens zeker! Geniet van de wittebroodsweken en we spreken elkaar snel.
    Greetz Angelique en Rob, trouwens ook van Pa en Ma en Francoise en Ferry plus kids

  • 23 Juli 2007 - 19:21

    Tim:

    Het weer is nog niet supper wel nat Rik is op kamp ik ben vandaag naar Amsterdam geweest Anne Frank huis gezien en een mobiel gekocht voor als ik naar het v.o ga een klapper tot de eerste les. groeten Tim

  • 24 Juli 2007 - 19:25

    Corine:

    Hey Con (& Mark),

    Geniet nog even van de laatste paar dagen samen! Time flies when you're having fun. Bedankt voor de foto's! Ze zijn erg leuk. We spreken heel snel af als je weer hier in Nederland bent!

    Het weer hier is behoorlijk wisselvallig de afgelopen week. De ene dag kun je lekker buiten zitten in het zonnetje en de volgende dag kun je maar beter binnen blijven...Vandaag heeft het weer behoorlijk geregend, maar morgen voorspellen ze volgens mij een redelijk droge dag (lekker belangrijk ;))

    Hoe laat land je hier in Nederland? Zal ik je nog op komen halen met mijn nieuwe auto ;)

    Nogmaals: geniet nog even extra van elkaar, van het weer, van de lekkere drankjes, het heerlijke water en het lekkere eten!

    Big hug for you both!

    Kus,


  • 26 Juli 2007 - 07:11

    Pau:

    Let ik even een paar dagen niet op.... ben je gewoon stiekem getrouwd!!!
    Gefeliciteerd meissie!!
    Spreek je snel als je weer terug bent.
    Dikke knuffel!

  • 13 Augustus 2007 - 17:57

    Jenny En Leo:

    hallo Tooswerkloos
    gaat ie goed daar in het Haagse. Hier is alles oke. Heb met vijf honden gelopen want Greetje is een week met haar gezin naar Noorwegen. Alleen Erwin, de oudste is thuis en die heeft het druk met andere zaken. Het tweede gesprek in Hoogeveen is prima verlopen. Er is nog een kandidaat die zij eind augustus spreken. Als dat niets is dan gaat de baan w.s. door. Lekker dichtbij en een leuk ziekenhuisje met actieve en ondernemende jonge manager. Mijn diesel rijdt als een tierelier. Je tankt nu niet meer zo vaak en aanmerkelijk goedkoper. dus niet verkeerd. Hier gaat alles goed. Heb afgelopen weekend de ouders van mijn overleden vriendin Jos te logeren gehad. was hartstikke gezellig maar ook onrustig die twee tachtigers over de vloer. Je bent toch extra waakzaam en dus vroeger op dan normaal. volgend weekend maar uitslapen. Leuke foto's van Barbados en Mark. Hij ziet er goed uit en volgens mij geniet ie nog steeds met volle teugen. Nou ik ga nog even werken. Hou je taai en wil je deze kant opkomen dan weet je dat je welkom bent. groetjes Jenny en Leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 54808

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: