Home alone - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Home alone - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Home alone

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

31 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Na een prima terug vlucht (incl. visjes) weer thuis aangekomen alhoewel na 2 maanden Barbados moet thuis (alhoewel erg leuk versiert met ballonnen) nog wel even wennen. Gelukkig kon ik de weg nog naar huis vinden en zowaar de kat herkende me ook nog. Als ik het zo van Riet hoor heeft hij zelfs biefstuk en zalm te eten gekregen. Hij ziet er ook prima uit erg gezond. Kees heeft hem vast ook prima in de watten gelegd.

De tuin zowel voor als achter lijkt wel een oerwoud dus er is genoeg werk aan de winkel. De vuile was staat ook al flink te draaien en een paar boodschappen zijn ook wel makkelijk. Heel het huis is heerlijk schoon dus dat is heerlijk thuis komen.

Strakjes naar Kees en Trees voor een lekker maaltje en bijkletsen want dat moet hoognodig gebeuren. Wat moet ik toch zonder deze twee steunpilaren!

Hou er maar rekening mee dat dit het laatste bericht is en het 'gewone' dagelijkse leven weer gaat beginnen.

Iedereen nogmaals bedankt voor de reacties deze afgelopen tijd en tot spoedig.

Conny

  • 31 Juli 2007 - 22:25

    Joke:

    Hoi Con,

    Gelukkig ben je weer veilig thuis gekomen,nu weer afkicken en weer aan het gewone leven wennen....zal wel tegenvallen !!!
    Tot ziens.

  • 03 Augustus 2007 - 21:18

    Gerard&lussina:

    welkom in nederland.
    het zal wel niet mee vallen naar twee maande barbados.
    10 aug is loterij van 14miljoen,dus wie weet.

  • 03 Augustus 2007 - 21:29

    Gerard &lussina:

    Conny,nu jou berichten willen we gewoon blijven lezen.

  • 06 Augustus 2007 - 08:57

    Marjolijn&Jeannette:

    Hoi Connie,

    Is weer afkicken hé op de Oude Haagweg?
    Nou wij zijn een week geleden verhuisd, zitten nog zwaar in de dozen, maar we genieten iedere dag van onze nieuwe omgeving.
    We hebben het gevoel alsof we met vakantie zijn, heerlijk gewoon en een prachtig grote tuin waar onze hondjes helemaal verzot op zijn.
    Er wordt dan ook veel geravot door de bengels.
    Ik zal je mailadres aan Frans vragen als hij terug is van vakantie, dat is makkelijker.

    Groetjes,

    Marjolijn

  • 02 September 2007 - 10:15

    Hans V. D. Ruit:

    Hoi Con,
    Ben benieuwd hoe het met je gaat. Ben je al weer gewend alleen? Moet je eigenlijk nog solliciteren? En lukt dat een beetje?
    Of wil je eigenlijk maar liever zo doorgaan en lekker thuis of in Barbados bij je man zitten? Dat laatste lijkt me eigenlijk ook wel lekker.
    Mocht je een keer tijd hebben dan kom ik een keertje langs op de koffie.
    Tot ziens,

    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 54825

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: