Berichtje - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Berichtje - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

16 Januari 2009 | Barbados, Bridgetown

Hoi,

Hier vandaag en beetje bewolkt maar we doen het zoals gewoonlijk rustig aan. Eens kijken of ik Mark zo ver kan krijgen eens te gaan BBQ-en dat is nl nog steeds niet gelukt en is zo lekker. Vrijdag en zaterdag zijn 'drukke' dagen dan verhandeld hij veel vis voor de grotere hotels, of is de bedoeling.

Ja eten en niks doen zijn hier de basis 'bezigheden'. Gisteren heb ik een poging gedaan om cake te bakken maar zonder mixer is dat toch behelpen, wel lekker maar natuurlijk niet gerezen. Daar maken ze zich hier niet druk om. In zo'n derde wereld land als Barbados zijn materialen schaars en doen ze het maar met wat ze hebben.

Alles verder nog steeds prima en gelukkig is de temperatuur in Nederland ook wat aangenamer.
Ik ben nog steeds niet van de weg gereden op mijn fiets en het water is ook van goed kwaliteit (Corine, ssssssssssssst).

Van de week met vrienden en familieleden gesproken via Skype. Leuk om zomaar met Spanje, Amerika, Nederland en Canada contact te hebben. De verbinding is wat slecht in het begin maar na verloop van tijd gaat het steeds beter. Gaaf hoor om zo babbelen over de hele wereld. Dan merk je wel dat het geen nadeel meer is als je een beetje uit de buurt bent.

Iedereen een fijn weekend en tot spoedig weer.

• 27 Januari 2009 - 19:36

Trudy:

Hé Con, als ik alles weer lees tref jij het weer het slechtste van ons allemaal.. Ben zo blij voor je dat alles toppie gaat, tot wanneer blijf je eigenlijk? Vandaag eindelijk weer eens een goed soll. gesprek gehad ik laat het je weten!! En inderdaad nav je antwoord is een goed voornemen om snel weer af te spreken!! Ik moet ook steeds aan je denken want helaas ben ik 1 week geleden vanachter aangereden door de RandStadRail 3, maar goed nu heb ik een vervangend autoottje en dat is een nwe knalgele FIAT 500. Is ook wat voor jou, weet nog "Beter een kleine die...". Hé heel veel plezier nog, geniet, groeten aan Mark en we hebben contact!!! x Trudy