Hi - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Hi - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Hi

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

03 Mei 2009 | Barbados, Bridgetown

Zaterdag boodschappen gedaan, ik geloof voor het eerst in mij leven samen met Mark. Normaal gaat hij nooit naar binnen maar haalt me altijd later weer op. Het was een grappige ervaring. Hij achter de kar en ik zoeken naar alles wat op ons lijstje stond. We leken wel een normaal stel, ha ha.

Poldi en Ilse zijn komen eten. We kennen ze nog van Barbados en komen uit Duitsland, heel leuk dat we eindelijk samen weer in Barbados zijn. Mark heeft zoals gewoonlijk super gekookt. We hebben heerlijk tot 12 uur buiten gezeten en bij gekletst. Mark was al wat eerder afgehaakt hij is een ochtend mens en haalt het niet lang ’s avonds. Verder kreeg hij last van een verkoudheid en is hij met een paar paracetamols afgedropen. Swineflew?


Vanmorgen heb ik me een een bikini geperst, mmm het gaat nog net hopelijk komt er niets bij.
Geniet iedereen lekker van zijn (Mei)vakantie. Ik hoop het maar. Ik heb ik geen internet in het appartement en type eerst mijn belevenissen in word om ze later bij de receptie op het net te plaatsten. Wel handig want zo kan ik niets vergeten. Hopelijk zijn jullie mij gemeut nog niet zat, tot later.

Oja vanmiddag gaan we geloof ik bij Wity (Indian) een vriend van ons de late middag doorbrengen. Beetje domino, zwemmen, eten meestal wel plezierig. Hij heeft ook een vrij jonge stoute hond dus dat is wel gezellig, kunnen we samen wat zwemmen.

Bedankt voor jullie reacties en thanx heren voor de hulp met miss Barbie. Dat zal Ilse leuk vinden.

Ik vind het altijd heerlijk om van jullie te horen/lezen.
Ik ga nu ff zwemmen, het is heet.

  • 03 Mei 2009 - 17:02

    Annette:

    Hey lieve Con, heel veel plezier .. en geniet ervan... dat doe je wel

  • 03 Mei 2009 - 18:11

    Maud En Kor:

    Hey you lucky girl.. enjoy enjoy enjoy... Doeggiiee vanuit een vandaag rainy Nederland.. dikke zoen voor Mark.. komt hij met je mee naar NL?

  • 04 Mei 2009 - 08:39

    Dick Hartman:

    Hallo schat, lief om van je te horen, lekker een poosje uit het kikkerlandje weg, als je je in een bikini moet persen heeft Mark lekker iets vast te houden ha, ha. Veel beter als zo'n gratenpakhuis meid. Hoe is het huis nu? Helemaal af of valt er nog het e.e.a. te doen? Als het maar af is als je er defintief gaat wonen, wel zorgen voor een logeerkamer want ik was wel van plan om op mijn ouwe dag langs te komen, dan zitten we samen buiten lekker te kletsen over die goeie ouwetijd! Hie gaat alles zijn gangetje, Sabine, de jongste van 18 heeft net enorme lullevede, 8mnd heeft het geduurd, de eerste keer alles beleeft, een drama dus. Over 3 jaar wonen we weer in Den Haag of omstr. Talitha(21)woont en werkt al in Rotterdam.
    Help, de tekst is op! Dikke kus en tot horens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Barbados again

Heerlijk samen zijn met mijn 'hussie'.

Recente Reisverslagen:

22 September 2009

Nog geen nieuwe plannen, helaas.

17 September 2009

Harddraverij

29 Mei 2009

Thuis

26 Mei 2009

Wifi at the airport

24 Mei 2009

Zandvlooien
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 54822

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: