FF snel - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu FF snel - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

FF snel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

05 Mei 2009 | Barbados, Bridgetown

Batterijtje is zo op dus ff snel.

Pijpenstelen vanmorgen maar dit verzopen katje heeft dat vanmiddag weer ingehaald. Heerlijk dat zonnetje. 1 boek van de drie uitgelezen. Erg leuk boek trouwens, wel een romannetje hoor niet van die zware kost.

Gisteren een drukke dag...hum, Naar Blue Monkey (restaurant gesloten voor afbraak) gefietst. helemaal alleen op het strand gelegen ...... er kwam wel een echt aap op bezoek, erg leuk zomaar aan het strand.
Van de tuinman van de condo's aldaar mocht ik gelukkig de tuinslang lenen dat is erg lekker na dat zoute zeewater.

Met Chris gesproken, vriend van Karen (Canada) is nu manager van een heel gave coffee shop, niet zo een als in Nederland maar echte koffie, Italiaanse.

Later met de bus naar de stad naar Morris in het ziekenhuis, diabeet met een groot gat in zijn voet. Misschien vrijdag operatie. Hij is er geestelijk niet zo best aan toe, zijn hele familie heeft diabetisch en overlijden er vroeg aan.

's avonds een lekker Barbados biertjes bij de haven, heel romantisch hoor samen op een bankje, ha ha.

Vanmorgen dus die regen, ik ging natuurlijk net even brood halen.
Strakjes lekker douchen en ik hoop dat Mark kookt, ik heb een soort rosbief kunnen bemachtigen, eens kijken of het wat is.
Morgen hopelijk eindelijk de meegenomen BBQ uitproberen met vis of zo anders het komende weekend in mijn eigen huis, uitroken die boel, ha ha. Een tip vanuit de buurt is geen kooltjes gebruiken maar de zaden van de mahonie boom, die zijn keihard en fantastisch om te stoken. Dat hoef je maar 1x te zeggen tegen zo'n pyromaan als deze dame.

Heb snel even de powerpoint instructie van het netwerk van mijn werk afgehaald dan kan ik hem redigeren, jullie zien het al er wordt ook nog gewerkt hoor.

Nou tot spoedig weer.
Welterusten.

• 05 Mei 2009 - 22:31

Maud En Kor:

Hey Con,
    Heerlijk dat zoete water na een duik in de zee. Ook fijn een biertje in de haven met 'the man'.
    Wij hebben vanavond zitten 'buizen' terwijl het met bakken uit de hemel komt incl. harde wind. Brrrr.
    Maar 't beloofd het weekend beter te worden. Kunnen we eindelijk de boot in de box leggen. Zaterdag jl. van de kant in het water gelaten.. bleek de motor te haperen.. erghhh fijn. Gelukkig bleek de schade beperkt. Kor had er deze winter geen anti-vries ingedaan dus we knepen hem als een oude dief... Gelukkig bleek het een vervuilde slang... Nou meid, geniet geniet geniet.. ook van je BBQ-rosbief-probeersel. Tot horens.
    Doeggg
    Maud en Kor

• 06 Mei 2009 - 10:09

Corine :

Hey Con,

heb eigenlijk nog niet eerder de tijd gehad om te reageren, want we zijn druk bezig in huis. Hebben de gang knal-roze geverfd..

Morgen gaan we laminaat halen en dan beginnen met leggen.. druk druk druk dus..

Kunnen we niet een weekje naar je toekomen om uit te rusten ;-)

Dikke knuffel voor Mark en jou en heel veel liefs van ons..