Wifi at the airport - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Wifi at the airport - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Wifi at the airport

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

26 Mei 2009 | Barbados, Bridgetown

Op de luchthaven van Barbados is er een onbeveiligde wifi verbinding. Dat is nog eens service.

Lekker in e koelte, airco, even mijn laatste berichtje tikken.

Alles goed tot nu toe. We gaan zo boarden maar mijn stoelnummer is nog niet aan de beurt.

Gisteren heerlijk nog een dagje van het heerlijke weer genoten, 's morgens niet hoor want dan slaap ik toch steeds lekker uit.

Bij een vriend op visite geweest in het ziekenhuis, Morris. Hij heeft nu een huidtransplantatie gehad en het is afwachten tot dit aanslaat. Met diabetic gaat dat een stuk moeizamer meer hij heeft 85% kans.

Vandaag de spullen gepakt, wezen zwemmen, douchen en naar het vliegveld. geen vliegens vissen dit keer, dat zijn we gewoon vergeten. OOk niet zo erg hoor een keertje zonder.

Als het lukt zijn we in september weer samen in Nederland. Ik ben benieuwd of hij deze keer zijn belofte nakomt. We zullen zien. We hebben er in ieder geval een fles champagne op gezet als weddenschap en hij lust het toch niet dus ik win zo wie zo, ha ha.

De vlucht blijkt toch wel erg vol te zitten want er is geen plekje meer met beenruimte of aan het raam. Ik zit ergens in het midden. Dat was vorige keer ook zo en toen had ik een dikke mama naast me zodat bewegen geen optie was. We wachten het maar even af, misschien is er ergens nog een beter plekje over.
vreemd trouwens wel want het is de hele tijd erg rustig geweest op Barbados dus waar komen ineens al die mensen vandaan.

Sorry, mijn vlucht wordt omgeroepen. Ga me melden met mijn boarding pass, stoel 27E.

doeiiiii

  • 27 Mei 2009 - 06:35

    Erik:

    Tot zo!!

  • 27 Mei 2009 - 06:54

    Pauli:

    Welkom thuis!

  • 28 Mei 2009 - 18:37

    Ben:

    ik zie dat je weer een gezellig vakantie heb gehad ,en bedankt voor leuke stukjes wat geschreven heb,tot gouw

  • 28 Mei 2009 - 20:42

    Gerard:

    welkom tereug in nederland,ik geloof dat je de warmte en de zon in je koffer heb mee genomen.
    mooie foto,s en de stukjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Barbados again

Heerlijk samen zijn met mijn 'hussie'.

Recente Reisverslagen:

22 September 2009

Nog geen nieuwe plannen, helaas.

17 September 2009

Harddraverij

29 Mei 2009

Thuis

26 Mei 2009

Wifi at the airport

24 Mei 2009

Zandvlooien
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 54815

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: