Einde in zicht - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Einde in zicht - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Einde in zicht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

10 Juli 2011 | ,

Sorry dat er even geen berichten waren. Het zit wel eens mee en het zit wel eens tegen.

Parkpop was erg leuk maar ja dan moet je niet te veel drinken zodat het naar huis lopen een hele opgaaf wordt. Wat lig je daarna dan lekker in je bedje.
's morgens was het duidelijk zichtbaar, had met mijn slipper in de poep getrapt en niet zo'n klein beetje ook. Soppen en boenen stond op het programma.

Gisteren zijn we met de powerboot op zee geweest bij Scheveningen, wat een klappen maakt zo'n boot. We zaten er mijn 14 man op, achterin water ze helemaal nat vanwege golven en opspattend water.

Verder een dagje naar Almere geweest naar Stichting Aap. Heerlijk weer, de auto open en in de zon en wind. Dan slaap je lekker. In Almere worden (mishandelde) apen opgevangen en zo mogelijk bij dierentuinen ondergebracht. Prachtig werk en een fantastisch locatie. Veel ruimte en medewerkers die het rustig aan doen, vrijwilligers.

Onlangs ook de BBQ aangemaakt en wat flesjes wijn erbij, fijn als het droog en warm weer is.

Nou we gaan ons maar ff opmaken voor maandag, boodschappen voor BBQ van dinsdag doen.

Iedereen veel plezier en hopelijk hebben jullie vakantie en kunnen daar van zalig genieten.