Voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Conny

Blijf op de hoogte en volg Conny

28 Augustus 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Zo, eens even kijken of het lukt om zonder notebook een verslag te publiceren.
De belangrijkste voorbereidingen zijn gedaan, visum is geregeld.
Dat was nog wel even klussen, het kantoor zit dan wel in Den Haag maar je moet er wel even een ochtend voor uittrekken. Foto mag geen pasfoto zijn, is te klein. Je hebt zelfs een document nodig van je bank hoeveel er op staat. Mmmm zouden ze me dan toch proberen uit te huwelijken, bigamie is toch verboden :). morgen nog een niet onbelangrijk bezoekje aan de apotheek om in te slaan. Enfin we komen er vast wel.
De reisgroep bestaat uit 9 personen van bijna allemaal boven de 50. We gaan het vast heel gezellig krijgen.
Tot de volgende blog.
Groetjes,
Conny

• 31 Augustus 2014 - 22:58

Maud En Kor:

Ohhhh Con,
    't Schiet nu echt op… morgen 1 september!!!!! Meid, geniet met volle teugen van alle geuren en kleuren.. van de pracht en praal. Maar ook van het 'echte' leven en de cultuur. Je zult vol verhalen thuis komen, en wij hangen vervolgens aan je lippen….
    Maak er 1 groot avontuur van. Maar als 'k je verslag van de voorbereidingen zo lees gaat dat zeker lukken….. leuke club mensen ook.. goede doelgroep: geen bakvissen, maar allemaal nuchter…. (nou ja, dat zal de tijd leren) hahhaha....