Delhi belly - Reisverslag uit Khajuraho, India van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Delhi belly - Reisverslag uit Khajuraho, India van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Delhi belly

Door: Conny

Blijf op de hoogte en volg Conny

11 September 2014 | India, Khajuraho

Eens even kijken waar ik was gebleven. Gisteren een treinreis van 4 uur achter de rug en ook nog achteruit. Fijn dat er airco was en dat we niet lang moesten wachten, de rat op het perron zorgde er wel voor dat we snel instapte.
Vervolgens een behoorlijk vervallen fort in Orchha, ongelooflijke hitte van ongeveer 42 graden dus jullie begrijpen wel dat ik het niet allemaal heb bij kunnen houden. Heerlijk om na een douchen wat eten in bed te kunnen kruipen.
Oja dat eten is wat verminderd, ook ik heb ondertussen kennis gemaakt met buikkrampen en bijbehorende narigheid ofwel de Delhi belly.
Enfin vanmorgen in de bus naar Khajuraho, prachtige omgeving. Onderweg gestopt bij een schooltje, wat een schatjes.
De middag eigenlijk ons eerste rust moment, Jay onze reisleider had al aangegeven dat we drukke dagen achter de rug hadden dus we hadden het wel verdient, haha.
Vanavond nog een dansavond, optreden door 10 indiaase dansers en danseressen en dat was fantastisch, een optreden met dansen uit alle delen van het land. Wat een prachtige kleding.
Nu onderuit in bed en morgen weer een nieuwe dag hier in de buurt want we slapen hier 2 nachten.
Tot de volgende keer maar weer ;)

• 12 September 2014 - 12:51

Maud En Kor:

Heyyyy Con,
    Ohhhh erg ja die Delhi Belly...water en droog brood dan maar.. als 't eten enigszin te wensen overlaat no probleom toch? We genieten van je stories.. keep them coming en de foto's ook.. 't waar je nu bent lekker rustig zo te zien....
    Denk aan you.. tot gauw weer.
    Doegg
    Maud en Kor