Hobbel de bobbel - Reisverslag uit Khajuraho, India van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Hobbel de bobbel - Reisverslag uit Khajuraho, India van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Hobbel de bobbel

Door: Conny

Blijf op de hoogte en volg Conny

12 September 2014 | India, Khajuraho

Vanmorgen naar een aantal prachtige en grappige kamasutra tempels geweest. Ook waren er hele leuke souvenier winkeltjes en ik heb me laten verleiden tot een handgemaakte broek van licht blauwe zijde. Ik ben benieuwd of die past want hij moet nog geleverd worden.
Vanmiddag weer eens goed gegeten, hopelijk zonder nadelige gevolgen. De krampen zijn inmiddels wel verdwenen. Misschien is ons lichaam gewoon niet gemaakt voor deze omstandigheden. Terwijl we er toch echt rekening mee houden en niet uit de kraan drinken.
Later in de middag naar Panna national park, prachtige watervallen. Het water heeft nog nooit zo laag gestaan en een paar prachtige plaatjes geschoten.
Bovendien bracht een hele aardige jonge gids (we schatten hem tussen de 14 en 16) ons het park in wat nu is afgesloten. Hij was erg enthousiast, maakte foto's met onze camera's om te helpen en verdiende zijn tip dubbelop. Hij bleek 20 jaar.
Daarna naar een boeren gezin, karnemelk maken. Dan hoef je niet meer naar de sportschool en meel draaien op een schijf.
De reis er naar toe en terug was onwijs hobbelig, in een open heep dat was lekker die natuurlijke airco. Er zijn hier meer gaten dan weg dus het is wel ff afzien, maar dan heb je ook wat.
Ik geloof dat we gaan eten bij een indiaas restaurant met roots in Rotterdam, zie foto's.
Tot de volgende keer ik ga een poosje onder de douche staan.

• 13 September 2014 - 00:21

Tamara:

Hey Con, klinkt goed (bijna) allemaal! Tis wel een avontuur. Hier alles goed. Mooi weer. Vandaag de slechtste sushi ooit gegeten. Misschien morgen ook een delhi belly ...