Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

20 Mei 2007 | ,

Hallo allemaal,
Nog 1 nachtje en dan komen de Azoren in beeld. We vliegen pas laat in de middag dus kunnen we rustig aan doen. Voor de minder aardrijkskundigen onder ons heb ik maar even een plaatje geplaatst van mijn bestemming, lang leven google earth. Volgens internet kunnen we daar gratis op het web (bij de MC Donald!!??) dus hou het maar in de gaten.

Bedankt voor jullie mailtjes, via deze weblog kun je ook je reactie plaatsen, ben benieuwd.

Doeiiiiiiii Conny en Corry

  • 20 Mei 2007 - 19:08

    Jan Visser:

    Hoi Toos

    Dat is nog eens een goed idee zo'n blog.
    Dan spreek je elkaar nog eens... we hebben wel heel lang niets van ons laten horen.Je pakt de boel in ieder geval voortvarend aan!
    Lekker uitwaaien op die eilanden,en laat ze allemaal de #$%^&*()_+_|"} maar krijgen.

    Groetjes en we houden het bij.

    Jan en Gerdina

  • 21 Mei 2007 - 07:29

    Judith PS City:

    Hoi Con,

    Veel plezier op de Azoren. Geniet ervan!!!
    Doe je hostess Astrid de groeten van ons.

    Groetjes,
    Judith

  • 22 Mei 2007 - 10:21

    Gerard:

    Dat heb leuk gedaan.
    zal het door mailen.
    Fijne vakantie.
    Gr.Gerard&Lussina

  • 22 Mei 2007 - 14:05

    Freeke:

    leuk om je op de weblog te zien, wat doe je nu? alleen maar reizen? Heb je een goed gevulde portemonnai meegekregen van TUI?
    Momenteel logeert Anneke Sterk bij mij. na 25 dienstjaren is ze gestopt bij TUI ( Doei !).

    Veel plezier op de Azoren, pas op dat je niet wegwaait........

    groetjes,
    Freeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 54861

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: