Hoi allemaal - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Hoi allemaal - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Hoi allemaal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

10 Januari 2009 | Barbados, Bridgetown

Het is alweer een paar dagen geleden en thans erg lekker weer met veel zon en niet te heet.

Eens kijken wat we allemaal gedaan hebben. De trapjes naar naar voor- en achter ingang van ons huis was nog niet betegeld dus aan de slag geweest. Jerry de 'professional' de voorkant en ik samen met Mark de achter trap. Het was erg leuk om te doen maar wel zwaar werk. Een beetje te zwaar voor Mark want hij kan nu zonder medicijnen en enkele injecties bijna niet meer lopen. We grapten al dat als we later in de 90 zijn en we met rollator langs het trapje lopen dan kunnen zeggen dat we dat samen gedaan hebben in onze jongere jaren.

We eten vanavond haai, geen idee hoe dat smaakt maar het vlees ziet er goed uit. Ik ben vanmorgen aan het werk gezet om het het vlees te marineren en vervolgens viel de stroom uit. Had niet met mij te maken hoor het was eiland breed en later weer op. De koelkast heeft er zelfs niets van gemerkt.

Morgen plannen om op de fiets naar Mullins te gaan, daar is op zondag een steelband en dan huur ik een stoel en een parasol en wie doet je wat. Eventueel kunnen we daar ook eten er is een restautant met super lekkere pina colada's of op het strand vliegende vis en breadfrut klaar maken. Dat doen ze hier erg gemakkelijk in een kuiltje in het zand met overgebleven kokosnoten. Misschien krijg ik Mark wel zo ver, lijkt me leuk.

Enfin verder zit ik in de zon en heb ik al een boek gelezen dus ik doe het rustig aan.

Jullie veel plezier bij het schaatsen misschien waag ik me daar volgende maand ook wel een keertje aan, maar nu nog even niet.

Ajuus.


  • 13 Januari 2009 - 10:02

    Corry Van Ieperen,:

    Dag Conny en mark,

    Ook de beste wensen voor 2009!
    Fijn dat je een mooie lokatie hebt om in te wonen, wat las ik Mark een beetje ziek?
    Wat heeft hij, je schrijft zonder medicijnen?
    Hier is het weer ijsvrij, niet op de schaatsen gestaan, wel genoten van het zien, maar nu weer fijn een paar graden boven nul!

    Wens jullie het allerbeste en tot ziens,
    groetjes, Corry

  • 13 Januari 2009 - 12:25

    Corine :

    Hey Booboo,

    hoe is het leven daar? Verschrikkelijk (lekker) zeker ;-) Hoe gaat het met Mark? Is hij alweer een beetje opgeknapt? Geef hem maar een dikke knuffel van mij. Ik ben zelf nu 'ziek' thuis.. ben door mijn rug gegaan (ouderdom komt met gebreken... ). Gisteravond naar de fysio geweest en hij heeft me even gekraakt. Tis alleen nu nog gevoeliger :-( Verder alles goed hier.

    Neem lekker een dikke plak bananenbrood voor mij ;-) en geniet heerlijk van de sissende zee.

    Dikke knuffel, ook namens Daan,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 54868

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: