Weinig nieuws - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Weinig nieuws - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Weinig nieuws

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

02 Juli 2007 | Barbados, Bridgetown

Niet veel te vertellen dit keer. Afgelopen vrijdag ochtend doorgebracht bij de immigratiedienst. 4 uur geen drinken, staande wachten, erg heet, erg vermoeiend, erg druk en geen resultaat. Ik heb nl toegang voor 30 dagen (is standaard) en heb een nieuwe stempel nodig voor nog eens 30 dagen. Nou pasport mocht ik achter laten en ze bellen wel terug voor een afspraak met de baas voor een meeting. Wanneer dat hoor je hier niet.
Enfin afwachten dus. Vanmorgen (mmaandag) wel even contact opgenomen met de deputy of ze er wat spoed achter kunnen zetten het is zo vrijdag en dat is mijn laatste legale dag. Ze zetten je anders het land uit............
Ideetje van Mark om dan maar naar Canada te gaan voor een weekje vakantie leek mij wel wat. Fietsjes huren en er op uit. Nou Mark krijg ik helaas niet zo gek, jammer hoor.

Het weer hier is en blijft zeer aangenaam, straks zwemmen en schildpadden voeren.

Ondertussen heb ik wel zin in iets te doen want helpen bij gymnastiek/turn lessen dat blijkt hier niet te lukken. Dansen doen ze hier wel ook kinderen maar turnen daar hebben ze geen materialen voor. Misschien moeten we de overtollige 2de hands spullen vanuit Nederland maar een opsturen naar Barbados.

Helpen bij internet trainingen is ook erg moeilijk want deze cursussen zijn afgelopen (ook hier is het na volgende week zomer vakantie) en daar waar in de community centers PC ter beschikking zijn staan ze achter slot en grendel en alleen toegankelijk voor 18 jaar en ouder. Dat schiet ook lekker op.

Ik ben nog steeds erg blij dat ik mijn laptopje heb en alle kanten op kan. heerlijk om zo even de beslommeringen kwijt te kunnen.

Oja en een fruit punch voor Corine (zie foto).

Lieven mensen weer tot de volgende keer.

Knuffel Conny

  • 04 Juli 2007 - 06:55

    Annette:

    Hoi lieve Con,
    Ik heb de berichten gelezen, wat een verhalen allemaal. Hoop voor je dat je niet het land word uitgezet. Ik kom je anders wel ophalen hoor, waar je dan ook zit. Laat je dan wel ergens afzetten waar het lekker weer is , hier is het echt bagger. regen en regen.De bloemen verzuipen zo langzamerhand. Om even over hier thuis te praten, met zusje gaat het niet goed. Ze heeft op dit moment pertinent een morfine pomp bij zich, dat is fijn zo heeft ze weinig pijn.De kinderen, Bob heeft al vakantie, is heel erg zenuwachtig, bang dat hij niet overgaat naar volgend jaar toch te weinig geleerd, en Mies nog 3 dagen stage en dan is ze ook klaar. Lekker hoor kunnen we wat langer uitslapen.
    Heb je al een andere woning gevonden nu?
    Ik las dat je tot vandaag deze woning hebt.Komt vast wat.
    Nou een dikke knuffel en tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 54859

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: