Hallo allemaal - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

08 Februari 2010 | Barbados, Bridgetown

Zit ik thuis een spelletje te doen op de laptop heb ik ineens een niet beveiligd netwerk gevonden. Dus maar even bijschrijven.

Vandaag pittig gefietst verkeerde weg genomen dus recht omhoog maar ja later weer recht naar beneden erg gevaarlijk maar heerlijk afkoelen.

Ht blijft maar prachtig droog en warm weer en Tamara ik kijk erg uit naar je aankomst. Vandaag even controle hoe ik eventueel makkelijk bij de airport kan komen zonder auto. Dat blijkt niet meer dan een uurtje te duren via Bridgetown en waarschijnlijk een leuke excursie met de bus die natuurlijk overal stopt. Terug nemen we dan gewoon een taxi. De bedoeling is dat ik gelijk een bezoek ga brengen aan de Concorde. Ik heb er nooit in gezeten dus dit is mijn kans. Op de airport staat de echte en je mag er in. Jippy.

Lieve Corine ik heb al bananenbrood gegeten zoals vanouds erg lekker en gelijk enkele voor je besteld/ Als alles goed gaat kun je er straks ook van smullen. je zal helaas wel even moeten ophalen want ik geloof dat het weer me in Nederland nog niet aanstaat om er direct uit te gaan maar dat is van latere zorg. Het is nog niet zo ver.

Verder hier alles goed, ik wordt momenteel opgevroten door de 'sandfly's' dus moet me even in gaan smeren. Mark hoor ik ook even niet meer dus ga maar even polshoogte nemen. We hadden de visjes vanmorgen niet in de koelkast gezet dus die lopen nu vanzelf weg denk ik.

Tot later....


  • 08 Februari 2010 - 23:12

    Maud:

    Hey you lucky bum!! Enjoy enjoy and enjoy. Ik ben kei jaloers.. 't hier fu**ing -4 en ik moet morgen werken..brrr.. 'k zit veul liever naast je op dat strandje met Jada in me arms.. en een cocktail uit die bar daarachter ha ha...
    See ya soon.
    Doegg
    Maud, Kor en kids

  • 09 Februari 2010 - 11:26

    Corine:

    Hey Con,

    je maakt me nu al weer helemaal blij met de gedachten aan een héérlijk plakje bananenbrood.. daar ga ik de kou wel voor in hoor ;-)

    Heb je trouwens vervoer terug nodig van het vliegveld? Dan moet je het zeggen hoor..

    Het is hier weer behoorlijk koud, vanochtend -5, dus geniet er nog maar extra van!

    Dikke knuffel voor Mark!

    Liefs van Daan & mij

  • 09 Februari 2010 - 19:42

    Ben:

    hier is het maar koud zo -4graden overdag brrrrr jij maar lekker aan bananenboord in warme oord .gr Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Dag kou

Even een stukje winter overslaan, snorkelen, zonnen, lekker eten en heerlijk gezelschap.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2010

Toegift

24 Februari 2010

Schone slaapster(s)

23 Februari 2010

Nog steeds zonnig

18 Februari 2010

Laatste week

14 Februari 2010

Valentijn
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 54851

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: