Laatste week - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

18 Februari 2010 | Barbados, Bridgetown

Tamara is goed aangekomen, fijne vlucht gehad en alles op tijd. We hebben al heerlijk gezwommen de zon schijnt volop en we slapen prima mede dank zij de airco in de slaapkamers.

Het eten is ook nog steeds erg goed de flying fish bevalt erg goed.

Strand (en af en toe door het water) wandeling gemaakt naar Holetown langs het dure hotel Sandy Lane. Een ouder echtpaar tussendoor gered van het op de klippen slaan met behoud van schoenen. het was heel spannend met al die golven en behoorlijk hoog water.
De kraampjes en podia voor de muziek worden in gereedheid gebracht voor de Holetown festiviteiten en het is al lekker druk.

's Avonds naar de super en met de bus terug voor een biertje bij 'Kuhkuh' (de eigenaar van de kippen) in Olive Lodge en een gesprek over de zin van het geloof gevoerd. Wat een diepgang hier in Barbados. De (ouderen) heren waren naar een begrafenis geweest en namen de zin van het leven door bij een biertje.

Vandaag erg warm veel zon na een (kokosnoot) ijsje vroeg in de middag zitten we nu afgemat aan de thee en wijn.
Nog geen schildpadden geaaid maar wat niet is kan nog komen.

Vanavond kook ik, spaghetti (geloof ik) hopelijk net zo lekker als vliegende fish en net zo gezellig.

Ik geloof dat de temperatuur in Nederland iets omhoog gaat dat is zeer welkom voor volgende week maar ja we nemen het maar zoals het is. Hier nog geen druppel regen tot nogmaals grote droefheid van de bewoners.

Tot de volgende keer maar weer.

• 22 Februari 2010 - 13:08

Corry Van Ieperen:

hoi conny,

Geniet nog maar van de warmte, hier is het erg regenachtig!!!!!!!!!!!!
    Voorspoedige terugreis toegewenst, tot gauw,groetjes, Corry