Valentijn - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Valentijn - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Valentijn

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

14 Februari 2010 | Barbados, Bridgetown

Goede morgen/middag allen,

Het begint een beetje saai te worden nog geen druppel regen gevallen. Zal je net zien als Tamara aankomt a.s. dinsdag dat het hoost. Nou het ziet er nu in ieder geval niet naar uit.

Er staat behoorlijk wat wind dus Mark is met zijn tas met vliegerspullen vertrokken naar Olive Lodge en ik loop er straks langs om naar het strand te gaan.

Gisteren kwam hij aan met 2 Valentijnsrozen. Het was wat mij betreft een beetje een off dag. Fiets ik helemaal in de hitte naar Mullins is het strand weg. Het zeewater klotste zo over de weg. Waar eens de strandstoelen stonden was nu water tot onder het restaurant toe. Dat had ik in ieder geval nog nooit meegemaakt. De rode vlag was uit, de stroming behoorlijk dus zwemmen wordt wat lastig. Dan maar thuis onder de douche en een boekje erbij. Wat vervelend :-)

Ben aan mijn laatste en vierde boek begonnen, dit is wel een zielig boek blijkt achteraf dus of ik het volhou is even afwachten.

Nou een fijne zondag nog en veel plezier bij het schaatsen!

• 14 Februari 2010 - 16:18

Tamara Kinnigin:

Sven Kramer goud op de 5 kilometer. Streefde naar 6.11 maar werd 6.14 en een beetje. Wel genoeg dus. Mooie rozen! En leuke foto's. Jammer van je fietstocht, maar goed voor de vetverbranding hahaha. Knuf, Tamara