Nog steeds zonnig - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Nog steeds zonnig - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Nog steeds zonnig

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

23 Februari 2010 | Barbados, Bridgetown

Het is nog steeds erg droog en warm hier maar over enkele dagen wordt dat vast anders wanneer we in Nederland terugkomen.

Vandaag geen schildpadden gezien, de zee blijft zo ruw dat je geen hand voor ogen zag. De golven waren huizenhoog en veel lol.

Gisteren met Karen en Chris in de auto naar Bathsheba geweest. Heel andere kust en bergen. Garnalen gegeten en de verjaardag gevierd met een biertje van de oma van het restaurantje.
Leuke foto's van de enorme rotsen in de zee daar.

Later nog als bonus naar het schaatsen gekeken de 1500 meter, leuk dat onze Wust won want we keken met de canadezen en die werden 2de, pffff gelukkig en geen ruzie.

Morgen nog een dagje genieten van zon, zee en het strand en dan weer naar huis.

Hopelijk vergeten ze morgen niet het bananen brood te brengen.

Vanavond heeft Mark gekookt, bill fish en dolfin (geen flipper) het was erg lekker en 'cukocuko' heeft ook meegegeten, Zalig met wat sla (met zelfs feta) en rijst jammie.
Het leven hier bestaat toch grotendeels uit eten en slapen, wat vervelend.
Iedereen weer tevreden allen jammer dat we weer weg gaan, ze gaan ons missen.

Ik probeer nog een paar foto's en dat tot in het haagje.