Schone slaapster(s) - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Schone slaapster(s) - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Schone slaapster(s)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

24 Februari 2010 | ,

We konden op onze vertrek dag nog heerlijk genieten van de laatste warme zonnestralen, de zwoele wind en de verkoelende zee.
Tegen een uurtje of 3 terug naar het appartement, nog wat foto's naast ons huis, douchen en alle spullen in de koffers zien te krijgen.

Alle keukengerei en allerhande zaken die niet mee gingen naar Nederland kon Mark mooi gebruiken. Hij zou ook zorgen voor een veilig plekje voor mijn fiets en kookgerei.

De weerberichten in Nederland waren een stuk aantrekkelijker geworden dan enige dagen geleden dus we hadden mazzel. Het was zachter dan normaal voor de tijd van het jaar.

Mark bracht ons naar de luchthaven. Ik was nog wel wat angstig voor eventueel overgewicht van onze koffers maar dat viel niet tegen. Ik had 23 kilo en 90 gram en Tamara ongeveer 21 kilo. Er mag 23 kilo mee per persoon dus alles was in orde. We konden helaas niet naast elkaar zitten maar wel achter elkaar. De meeste tijd brengen we toch slapend door dus het was geen groot probleem.

Wederom bij de controle uit de kleren maar ook daar alles soepel.

Eigenlijk ging de terugvlucht helemaal soepel. Er was een fikse meewind zodat we een uur eerder aan zouden komen. Verder vraag ik tegenwoordig na wat nare ervaringen met vis om vegetarisch eten, alleen was dit deze keer niet beschikbaar. Na enkele keren vragen is er diner voor me gemaakt en dat was net zo lekker als in een goed restaurant. Pasta kussens gevuld met kaas en een pittige tomaten saus, jammie.

Na was shoppen en Gatwick snel naar Schiphol waar de ophaaldienst in de vorm van de rest van de familie van Tamara al klaar stonden. Ik werd zelfs naar huis gebracht en voor de deur afgezet (nogmaals dank!).

Mark even bellen over de goede aankomst en dan wassen en de boodschappen etc. etc.

Zit nu heerlijk op de bank met de (spinnende) kat naast me voor de TV, weer eens even wat anders dan in de warme buitenlucht op het terras van het appartement.

Alles heeft zijn charmes en de afwisseling maakt het blijvend leuk.

Het zit er weer op, tot de volgende keer, waarschijnlijk ergens aan het einde van dit jaar. In September komt Mark eerst voor een paar weken naar Nederland.

Welterusten voor strakjes!!