Toegift - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Toegift - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Toegift

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

27 Februari 2010 | Nederland, Scheveningen

Nog een kort verslag van een zaterdag (mid)dagje strand in Nederland aan de Scheveningse kust.

Ook een zeer ruwe zee net als Barbados. De temperatuur is een tikje lager maar het was grotendeels droog, de pittige wandeling was heerlijk.

Er wordt druk gewerkt (zelfs op zaterdag) aan een nieuw uiterlijk van Scheveningen. Grote delen van het strand zijn opgespoten, de strandtenten worden aangesloten op elektra en ik geloof zelfs dat er naast de boulevard nog een wandelroute wordt aangelegd vlak voor de nog te plaatsten strandtenten. Zie de video en foto's.

Het was een leuke wandeling incl. een verdient zakkie patat en het smaakte voortreffelijk. Ik zag er waarschijnlijk uit als een kind dat aan het snoepen was want ik had veel bekijks. 'Eet smakelijk' riepen de hard werkende bouwvakkers me toe.

Ik zag toch nog overeenkomsten met Barbados.

De kite surfers hadden een goede dag vandaag want het was er prima weer voor. Helaas zag ik wel wat bekeuringen op auto's maar dat zal de pret niet drukken.

Fijn weekend allemaal.

  • 27 Februari 2011 - 00:34

    Maud:

    Hey hey Con, goed te lezen dat je weer veilig in het land bent. Spreken we gauw weer af somewhere in the future. Take good care. Doegggiii Maud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Dag kou

Even een stukje winter overslaan, snorkelen, zonnen, lekker eten en heerlijk gezelschap.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2010

Toegift

24 Februari 2010

Schone slaapster(s)

23 Februari 2010

Nog steeds zonnig

18 Februari 2010

Laatste week

14 Februari 2010

Valentijn
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 54842

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: