Toegift - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Toegift - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Toegift

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

27 Februari 2010 | Nederland, Scheveningen

Nog een kort verslag van een zaterdag (mid)dagje strand in Nederland aan de Scheveningse kust.

Ook een zeer ruwe zee net als Barbados. De temperatuur is een tikje lager maar het was grotendeels droog, de pittige wandeling was heerlijk.

Er wordt druk gewerkt (zelfs op zaterdag) aan een nieuw uiterlijk van Scheveningen. Grote delen van het strand zijn opgespoten, de strandtenten worden aangesloten op elektra en ik geloof zelfs dat er naast de boulevard nog een wandelroute wordt aangelegd vlak voor de nog te plaatsten strandtenten. Zie de video en foto's.

Het was een leuke wandeling incl. een verdient zakkie patat en het smaakte voortreffelijk. Ik zag er waarschijnlijk uit als een kind dat aan het snoepen was want ik had veel bekijks. 'Eet smakelijk' riepen de hard werkende bouwvakkers me toe.

Ik zag toch nog overeenkomsten met Barbados.

De kite surfers hadden een goede dag vandaag want het was er prima weer voor. Helaas zag ik wel wat bekeuringen op auto's maar dat zal de pret niet drukken.

Fijn weekend allemaal.

• 27 Februari 2011 - 00:34

Maud:

Hey hey Con, goed te lezen dat je weer veilig in het land bent. Spreken we gauw weer af somewhere in the future. Take good care. Doegggiii Maud