Thuis voor de buis. - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Thuis voor de buis. - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Thuis voor de buis.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

28 Mei 2007 | ,

Nou het was heeeeeeeeeeeeerlijk zo'n weekje azoren is iedereen aan te raden. Die twee leuke meiden Astrid en Renate ,de reisleiding aldaar, zijn erg attent en vriendelijk dus het verblijf op de azoren is mede door hun prima! Dank jullie dames, en die dropjes zijn zeker al op. Dan moeten jullie maar een ijsje nemen op het strand als hier de plantjes weer eens een buitje krijgen. Excursies waren zeer goed verzorgd hoorden we ook van anderen (zelfs de prijs wag goed en dat voor Holland International!) erg capabele mensen en volgens mij zijn de azorianen de meest vriendelijke mensen op aarde (misschien wel nog aardiger dan de Badians).

De terugvlucht is prima verlopen, zo snel dat we niet eens de film konden afkijken (The painted veil van Somerset Maughem of zo iets). Simpel naar huis met trein en tram, wat gaat dat toch gemakkelijk.

Ik weet even niet meer wie er allemaal gereageerd hebben maar bedankt in iedere geval. Het is trouwens ontzettend leuk om de reacties te lezen als je op pad bent. Dus niet vergeten hoor zoals reeds vemeld ben ik vanaf ongeveer 7juni weer online op deze weblog voor ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Barbados!!!!!!!!!!!

Nogmaals bedankt en ook mijn reispartner Corry voor de gezellige week, de gezellig genoten bakkies thee/koffie, de kilometers, het genieten van ontbijt - lunch - diner en alles wat ik verder vergeten ben.

Tot later allemaal.
Conny

  • 29 Mei 2007 - 12:08

    Lily En Marie-José:

    Hallo Conny,

    Ook wij hebben enorm genoten van de Azoren.We zijn thuis maar nog niet helemaal ,ons hoofd zweeft nog ergens bij Nossa Senhora da Estrela !!

    Ik ga nu de afsluitdijk over kijken hoe het leven in Friesland is.

    We zullen je volgen in Barbados, goede reis en veel plezier .

  • 05 Juni 2007 - 17:47

    Corine:

    Hey Con,

    alvast heeeeeel veel plezier in Barbados. Doe Mark en alle andere de groeten van me.. Volgende keer gaan we misschien wel mee... als hij opschiet met het huis tenminste ;)

    Enne.... wil je alsje alsje alsjeblieft bananenbrood meenemen? Komen wij het met de 'nieuwe' auto ophalen.

    Love you, doe voorzichtig en nogmaals heel veel plezier.

    Dikke kus,
    Corine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 54917

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: