Toos niet meer werkeloos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Toos niet meer werkeloos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Toos niet meer werkeloos

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

22 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Niet op reis maar ook niet meer werkeloos dus maar even een kort berichtje.

1 october wordt mijn eerste werkdag bij MEE Zuid Holland Noord als functioneel applicatie beheerder. Ik heb er erg veel zin in. Ook komt mijn man binnenkort naar Nederland dus het ziet er goed uit voor de toekomst. Het inschrijven van ons huwelijk in Nederland is nog even een lastig onderdeel omdat een apostille ontbreekt en hierbij wil ik dan ook een kleien prijsvraag uitschrijven, wie weet er wat een apostille is (niet stiekum opzoeken via google)?

In februari staat een bezoekje aan Barbados weer op de planning als de werkzaamheden het toelaten natuurlijk. Verder gaat alles goed na enkele maanden rustig aan. Ik hoop dat het met iedereen ook goed gaat en graag tot ziens!

C.

  • 04 Oktober 2007 - 11:29

    Hans:

    Apostille is een stukje van een apostel, je moet naar het apostellaat om daar dat stukje te krijgen. Succes.
    Ook succes op je nieuwe werk en tot ziens.

    Hans.

  • 18 November 2007 - 16:28

    Ilja:

    kijk dat gebeurt er als je niet te vaak de site bezoekt, dan weet ik niet eens dat je een andere baan hebt. Beetje laat maar niet minder oprecht gefeliciteerd. Ben benieuwd naar de verhalen. dus zoals gezegd, het wordt weer tijd voor een bijpraatsessie met borrel.

    x Ilja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 54897

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: