Nieuwe foto - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Nieuwe foto - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

27 Juli 2008 | Barbados, Bridgetown

Even een nieuwe foto, Mark heeft geen geduld dus later meer nieuws.

  • 27 Juli 2008 - 21:30

    Corry Van Ieperen:

    Hoi Conny en Mark,

    Jullie huis ziet er gaaf uit, gele kleur maakt een gezellige indruk, hoort natuurlijk bij gezellige mensen!!!!!!!!!
    Fijn dat je met volle teugen geniet, ga zo door!
    Hier is het zomers, af en toe zelfs heet, maar dat zul je wel weten, want ons landje kun je niet vergeten.
    groetjes, Corry

  • 28 Juli 2008 - 05:34

    Jeanette:

    He Mopje,
    Je zal wel denken dat wij je vergeten zijn! Niet waar, pa en ik had het gister nog over je/jullie. Ik was alleen link van tooswerkeloos kwijt (installatie nieuwe PC :-( dus was ik super blij toen ik vanmorgen zo'n trigger ontvangen dat er een niuewe bericht geplaatst was.
    Geweldig, ik kan me voorstellen dat je er stil van ben. Jullie plekje lijk GEWELDIG en ik ben samen met jullie happy dat na veel geduldige jaren - jullie nu echt een eigen huis hebben. Gefeliciteerd!! Hier alles goed, paps vlieg woensdag terug dus het is nu al hartseer dagen! Verder zijn wij allen "rond, gezond en gelukkig". Geniet nog van je (werk)vakantie ..... en kom veilig weer terug.
    Veel liefs aan jullie beiden. Hartelijke Afrikaanse groet xxxx
    Jeanette

  • 28 Juli 2008 - 07:51

    Corine:

    Hey Con (en Mark),

    huis ziet er geweldig uit! Welk raam hoort bij mijn kamertje ;) Haha...

    Nog even snel een teen-update: afgelopen donderdag weer in het ziekenhuis geweest en loopgips gehad. Mijn teen is nu afzonderlijk van de rest ingegipst. Paars met roze..Beeldig ;)

    Geniet nog lekker daar van het huis en het heerlijke weer, maar vooral van elkaar!

    Dikke knuffels voor jullie (van ons)

  • 28 Juli 2008 - 13:49

    Earl:

    Nice hoor :)

    enne who needs die 25 miljoen, als je een mooi huissie hebt om in te wonen en gelukkig bent:)

    Nou dame tot gauw maar weer he!

    Je komt toch wel terug :)

  • 04 Augustus 2008 - 14:46

    Frans En Ineke:

    Hoi Conny en Mark

    Het huis ziet er fantastisch uit.
    Dat is genieten op het terras.
    Het is jammer dat de vliegreis zo duur is anders zou ik een weekje komen verven.

    Groet Frans en Ineke

  • 05 Augustus 2008 - 09:53

    Annie Blanken:

    Jeetje Con, wat zijn jullie al ver en wat een prachtig groot huis wordt het. Had niet verwacht dat jullie al zo ver waren. Succes en groeten, Annie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 54929

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: