Gearriveerd - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

30 April 2009 | Barbados, Bridgetown

Hallo,

Luus, nog onwijs bedankt voor de lift naar Schiphol. Ik had plenty tijd dus geen gehaast. Op Gatwick heb ik een portemonnee voor je gekocht, dezelfde als die van mij, andere waren niet zo leuk dus ik hoop dat je geen bezwaar hebt.

Op schiphol was er nog een groep jongen meiden die waarschijnlijk een koor vormen, zelfde shirtjes en zo. Om de tijd te doden zongen ze wat en dat werd door de menigte beloond met veel applaus, erg gezellig en een leuke start.

Na een pittig lange vlucht, het eten was matig dit keer, de piloot gaf volgens mij een extra rondje van de zaak bij het landen een beetje wiebelig geland. Wiebelig omdat ik me een beetje ziek voelde, ik ben ook zo'n type dat lekker met mijn neus uit het raampje wil hangen maar dat kreeg ik nu de kans niet voor. Gelukkig maar.

Ik heb net het nieuws gelezen en het is ook zelfs hier op de TV het Apeldoorn drama, wat een narigheid en te veel doden. Hoe is het toch mogelijk dat dit kan gebeuren en zoveel mensen door 1 auto om het leven gekomen, wat een idioot.

Verder is het hier ook lekker weer net als bij jullie, zag ik op TV. Internet verbinding is wat lastig want het werkt alleen bij de receptie. Zal wel even kijken hoe ik dat handig kan regelen.

Morgen is het hier een feestdag en wordt er in de 'gap' gefeest met veel eten en drinken, ik heb er wel zin in. De gap is kort voor de straat waar Mark vandaan komt, zijn zussen en hun kinderen wonen daar en ons huis staat daar. De bewoners zijn op vakantie nar eigen land en het huis id erg leeg en niet zo erg bewoonbaar. Half mei kan ik er misschien wel een tijdje in verblijven dat zou leuk zijn.

Vanmorgen de fiets opgehaald en de banden opgepompt. Zo kon ik er een paar boodschappen mee doen, oude bekende gezien, dat is altijd erg leuk.

Ga zo maar even een kopje thee maken en ik heb 4 boeken gekocht op schiphol dus ik kom de tijd denk ik wel door.

Nou tot snel weer en Kees alvast weer dank voor het verzorgen van de poes en de heren Erik en Laurens veel succes met slopen.

Doeiiiiiiiiiiii




  • 01 Mei 2009 - 13:46

    Erik:

    Conny, over die keuken van je ... ik heb een beetje slecht nieuws ... hij ligt in puin :) Normaliter een probleem maar nu denk ik dat je er wel mee kan leven he hahaha!

    En ik krijg net een gecodeerd bericht binnen:
    ** Barbie is richting vrienden
    ik herhaal
    ** Barbie is richting vrienden

    Veel plezier daar in Barbedos!

  • 01 Mei 2009 - 14:41

    Pauli:

    Hey Con!
    geniet er weer lekker van! Ik ben net terug uit Aruba. Was ook echt niet verkeerd.
    Liefs, Pauli

  • 01 Mei 2009 - 21:12

    Maud En Kor:

    Hey Con... ik wist dat je B-island ging..... verdomd, en nu zit je d'er!! How time vliegt.. hoop dat het nu slower goes... lekker genieten daarroo. Doen wij ook hierroo... idd 'veul' zonneschijn dit weekend.. We gaan je follow-en. Dikke pakkert voor Marc.
    Doegggg
    Maud en Kor

  • 03 Mei 2009 - 12:17

    Luus:

    Hi Meis,

    Goed te horen dat alles weer goed verlopen is. Marc weer blij dat je er bent?
    Portemonnee = ok, en wat een toestanden weer in Nederland. Het vervelende is dat het weer uit en te na wordt uitgemolken en opgeklopt en er klaarblijkelijk ineens geen ander nieuws meer is. Het is natuurlijk rampzalig wat gebeurd is maar nu wordt een zwarte suzuki al met opgeheven middelvinger nagewezen en bestuurders er op aangesproken....

    Worstel jij je lekker door je 4 boeken heen dan werken wij ons van weekend naar weekend. Have fun....kus Luus

  • 03 Mei 2009 - 15:29

    Jeanette:

    Ha Mop,

    Fijn dat je weer lekker "thuis" ben! Geniet ervan en als je verveelt ben, laat maar weten dan verzin wij een leuk klusje voor je :-)

    Groetjes, J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Barbados again

Heerlijk samen zijn met mijn 'hussie'.

Recente Reisverslagen:

22 September 2009

Nog geen nieuwe plannen, helaas.

17 September 2009

Harddraverij

29 Mei 2009

Thuis

26 Mei 2009

Wifi at the airport

24 Mei 2009

Zandvlooien
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 54895

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: