Zandvlooien - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Zandvlooien - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Zandvlooien

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

24 Mei 2009 | Barbados, Bridgetown

Nou ff snel want het wordt donker en de zandvliegen steken me lek. Ik ben vergeten mijn armen in te smeren dus lekker eten voor die mini beestjes, je kunt ze alleen voelen en niet zien zo klein zijn ze en heel gemeen.

Zit even op de hoek van onze straat daar heb ik onbeveiligd internet. Thuis heb ik ook internet gezien maar beide beveiligd, misschien kan Erik me nog een truukje leren om dit te kraken, ha ha.

Vandaag na enkele fantastisch dagen op het strand alweer een of dagje, vanmorgen erg dizzy en te heet. Ik zou met Mark op de vismarkt gaan lunchen coucou en vliegende vissen maar hij heeft me snel naar huis gebracht, zag alles voor mijn ogen draaien, ouderdom misschien?

Vanmiddag ging het beter met een paar glaasje wijn erbij ben ik weer wat opgeknapt. Naast ons huis wordt nog een huis gebouwd, leuk om te zien hoe dat in zijn werk gaat. Geen last van verwarming, CV ketel en aansluitingen of dubbele beglazing etc maar gewoon een paar blokken met leidingen en ouderwets handwerk.

Fijn dat Nederland een beetje warmer wordt. Daar had ik stilletjes wel op gehoopt.

Corine en Daan, ik kom gauw kijken hoe de verbouwing is afgerond het zal jullie kennende erg mooi geworden zijn ik ben erg benieuwd.

Pau, niet te snel hoor! Van mij is dat al weer zo lang geleden dat ik die boeken gelezen heb, ik moet me denk ik ook weer even inlezen. Veel plezier want ze zijn inderdaad erg spannend.

Mark is net langs gereden en heeft ons diner in citroen en zout gezet dus ik ga ze zo in de seasening zetten. We eten vliegende vis (mijn favoriet) en groente met rijst.
De BBQ laten we vanavond maar even met rust dat komt nog wel.

Veel plezier allemaal.
Fijn weekend!
Tot gauw weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Barbados again

Heerlijk samen zijn met mijn 'hussie'.

Recente Reisverslagen:

22 September 2009

Nog geen nieuwe plannen, helaas.

17 September 2009

Harddraverij

29 Mei 2009

Thuis

26 Mei 2009

Wifi at the airport

24 Mei 2009

Zandvlooien
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 54848

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: