Hemelvaart dipje - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Hemelvaart dipje - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Hemelvaart dipje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

21 Mei 2009 | Barbados, Bridgetown

Ze weten hier van feesten en vrije dagen maar hemelvaart dat hebben ze hier geloof ik niet, vreemd eigenlijk want ze zijn erg religieus en als er een vrije dag te regelen valt zijn er meestal wel als de kippen bij.

Vandaag een beetje dipje, mis iedereen thuis, de kat en mijn eigen huis in Nederland wel ondertussen. De keuken boven bij de heren ziet er zeer af uit en heel mooi.

Mark is deze week ook nog steeds druk, dus krijg ik gewoon te weinig aandacht, ha ha.
Nou ja ga zo een paar boodschapjes doen. Ik ben aan mijn laatste boek begonnen maar dat is wel een beetje zielig dus niet zo goed voor een dip dag.

Morgen komt een vriendin uit Canada dus wat afleiding, het is een druktemaker!!

Er wordt in Barbados druk gebouwd trouwens, dat is wel een beetje vreemd met de crisis maar ja een paar blokken steen kosten waarschijnlijk niet zo veel. Ze hoeven zich niet druk te maken over isolatie en hoge rekeningen voor verwarming dus het gaat toch wat gemakkelijker.
Het is nog steeds wel erg stil op het strand, weinig reizigers door de crisis. Hotel met 25% bezetting is thans vrij normaal. Wel zijn ze hier een wandelpromenade aan het maken tot aan Bridgetown en door naar het zuiden. Een project van 7 jaar dus ze nemen er de tijd voor.

Ik denk tot in Nederland dan maar. Mocht er nog iets vreselijk spannendst te melden zijn (wat ik niet denk, of we moeten de loterij gewonnen hebben) dan laat ik het hier nog wel even weten.

Doeiiiiiiiiiiiiiii

• 21 Mei 2009 - 21:57

Maud En Kor:

Hey Con,
    Geweldige foto's. Die slapende man. So typical. Die van Mark is ook erghhh lache.. De tuin om 't huis staat er goed bij zeg. Klasse! Jullie mogen echt trots zijn op 't geleverde staaltje.. op naar meer van dat alles. Als daar toch geen crisis heerst. Nog een paar daagjes en dan ben je weer in je andere thuis. Tot kiekum en dikke zoen voor Mark. Neem hem nou mee!!!!!

• 21 Mei 2009 - 22:35

Corine:

Hey Con,

geen dipje hebben hoor! en zeker niet in de laatste week. Geniet nog maar ff lekker van het heerlijke weer en het heerlijke water. Heb je nog banenbrood gegeten ;-D

Wij zijn hier klaar met de vloer leggen. Morgen nog even naar Ikea voor de plintjes en dan zijn we zo goed als klaar. Als het een beetje meezit is het morgen en de komende dagen eindelijk wat zonniger weer (zo'n 20 graden.. ijsberenkoud voor jou hihi) en kunnen we even van de tuin (incl. steigers) genieten.

Geef Mark nog maar een knuffel van ons en alvast een veilige en vlugge en goede reis terug naar Nederland.

We spreken snel af!

Dikke knuffel van Daan en mij. xxx

• 22 Mei 2009 - 07:54

Pauli:

Geniet nog even en goede reis terug!
    Ben nu in dat 2e boek bezig, dus als je terug bent kunnen we snel naar de film!