Niet veel nieuws - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Niet veel nieuws - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Niet veel nieuws

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

16 Mei 2009 | Barbados, Bridgetown

Vandaag een sombere dag, bewolking en het lijkt er op dat elk moment een regenbui losbarst. Vreemd hoor want het blijft natuurlijk snikheet.

Ik ben met de fiets naar de coffee shop gegaan want mijn kantoor onder de lantaarnpaal heeft niet zo'n goede verbinding en hier zit ik lekker, airco en een bakkie groene thee. Net als thuis.

Ik zag dat het bij jullie ook niet zo'n lekker weer is, regen. Nou ja de plantjes moeten toch ook water hebben, net als hier. Eigenlijk hier nog meer. In principe geeft Mark de tuin elke dag water, gisteren heeft hij het gras gemaaid. Ziet er weer echt prachtig uit (dat zal bij mij thuis wel anders zijn en zal pittig aan de bak moeten).
Ondanks dat er goed voor mijn huis en autootje gezorgd wordt.

Ik duik nog wel even in mijn boek dat is natuurlijk toch wel lekker zo vakantie en niet moeten.

In ieder geval iedereen een fijn weekend en geniet er van!

• 17 Mei 2009 - 11:28

Marleen:

het was bij ons mooi weer met de jazz overdag stond er wat wind maar het was droog en af en toe de zon In de avond werd het slecht maar toen zatten we droog .We hebben erg genoten maar miste je wel .In de hal was het beere gezellig. groetjes marleen