Niet veel nieuws - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Niet veel nieuws - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Niet veel nieuws

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

16 Mei 2009 | Barbados, Bridgetown

Vandaag een sombere dag, bewolking en het lijkt er op dat elk moment een regenbui losbarst. Vreemd hoor want het blijft natuurlijk snikheet.

Ik ben met de fiets naar de coffee shop gegaan want mijn kantoor onder de lantaarnpaal heeft niet zo'n goede verbinding en hier zit ik lekker, airco en een bakkie groene thee. Net als thuis.

Ik zag dat het bij jullie ook niet zo'n lekker weer is, regen. Nou ja de plantjes moeten toch ook water hebben, net als hier. Eigenlijk hier nog meer. In principe geeft Mark de tuin elke dag water, gisteren heeft hij het gras gemaaid. Ziet er weer echt prachtig uit (dat zal bij mij thuis wel anders zijn en zal pittig aan de bak moeten).
Ondanks dat er goed voor mijn huis en autootje gezorgd wordt.

Ik duik nog wel even in mijn boek dat is natuurlijk toch wel lekker zo vakantie en niet moeten.

In ieder geval iedereen een fijn weekend en geniet er van!

  • 17 Mei 2009 - 11:28

    Marleen:

    het was bij ons mooi weer met de jazz overdag stond er wat wind maar het was droog en af en toe de zon In de avond werd het slecht maar toen zatten we droog .We hebben erg genoten maar miste je wel .In de hal was het beere gezellig. groetjes marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Barbados again

Heerlijk samen zijn met mijn 'hussie'.

Recente Reisverslagen:

22 September 2009

Nog geen nieuwe plannen, helaas.

17 September 2009

Harddraverij

29 Mei 2009

Thuis

26 Mei 2009

Wifi at the airport

24 Mei 2009

Zandvlooien
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 54845

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: