Op zoek naar oude song... - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Op zoek naar oude song... - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Op zoek naar oude song...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

10 Februari 2010 | Barbados, Bridgetown

Hebben jullie dat ook wel eens dat je een liedjes hoort en geen titel of zanger/zangeres.
We zaten in de auto en hoorde zo'n leuk oud deuntje met daarin 'my my my i am falling for (4?) you'

Het gaat niet om het liedje van Colbie Caillat Fallin'for you. Op internet alles afgezocht en kan het niet vinden. Onze buurt oldies kenner zit op zee voor 14 dagen dus aan hem kunnen we het ook niet vragen.

Het moet echt een super oldie goldie zijn want zo klonk het in ieder geval wel. Meer iets van Doris day of zo, help!!

Verder gaat het allemaal goed, gisteren te veel gin en tonic gedronken en koppijn maar vanmorgen gaat het al wat beter. Ga zo maar een warme duik nemen.

Denken jullie aan mijn liedje ik wordt er stapel gek van.

Toedeledokie.
Conny

• 10 Februari 2010 - 15:49

Ilja :

Ik zal eens voor je zoeken, ga jij lekker afkoelen en verder genieten

x ilja

• 10 Februari 2010 - 18:28

Corine:

Ik ga ook héél goed nadenken.. alhoewel ik nog niet zo'n oldie ben...:-)..daarentegen word ik wel al 30 volgende maand HAHA...

Misschien helpt het als je het eens voorzingt als je weer in Nederland bent. Misschien met een tune erbij dat het duidelijker wordt.. :-D

Vandaag hier weer sneeuw.. en ijsberenkoud..-5 graden.. Dus als wij aan het liedje denken denk jij dan aan ons als je lekker gaat afkoelen in de heerlijke zee ;-P

Dikke knuffel van ons