Op zoek naar oude song... - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Op zoek naar oude song... - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Op zoek naar oude song...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

10 Februari 2010 | Barbados, Bridgetown

Hebben jullie dat ook wel eens dat je een liedjes hoort en geen titel of zanger/zangeres.
We zaten in de auto en hoorde zo'n leuk oud deuntje met daarin 'my my my i am falling for (4?) you'

Het gaat niet om het liedje van Colbie Caillat Fallin'for you. Op internet alles afgezocht en kan het niet vinden. Onze buurt oldies kenner zit op zee voor 14 dagen dus aan hem kunnen we het ook niet vragen.

Het moet echt een super oldie goldie zijn want zo klonk het in ieder geval wel. Meer iets van Doris day of zo, help!!

Verder gaat het allemaal goed, gisteren te veel gin en tonic gedronken en koppijn maar vanmorgen gaat het al wat beter. Ga zo maar een warme duik nemen.

Denken jullie aan mijn liedje ik wordt er stapel gek van.

Toedeledokie.
Conny

  • 10 Februari 2010 - 15:49

    Ilja :

    Ik zal eens voor je zoeken, ga jij lekker afkoelen en verder genieten

    x ilja

  • 10 Februari 2010 - 18:28

    Corine:

    Ik ga ook héél goed nadenken.. alhoewel ik nog niet zo'n oldie ben...:-)..daarentegen word ik wel al 30 volgende maand HAHA...

    Misschien helpt het als je het eens voorzingt als je weer in Nederland bent. Misschien met een tune erbij dat het duidelijker wordt.. :-D

    Vandaag hier weer sneeuw.. en ijsberenkoud..-5 graden.. Dus als wij aan het liedje denken denk jij dan aan ons als je lekker gaat afkoelen in de heerlijke zee ;-P

    Dikke knuffel van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Dag kou

Even een stukje winter overslaan, snorkelen, zonnen, lekker eten en heerlijk gezelschap.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2010

Toegift

24 Februari 2010

Schone slaapster(s)

23 Februari 2010

Nog steeds zonnig

18 Februari 2010

Laatste week

14 Februari 2010

Valentijn
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 54905

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: