Nieuw (internet) plekje - Reisverslag uit Sunset Crest, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Nieuw (internet) plekje - Reisverslag uit Sunset Crest, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Nieuw (internet) plekje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

05 Juli 2007 | Barbados, Sunset Crest

Hi Allemaal,

Nou weer terug op mijn oude honk Golden View met zwembad. Het andere appartement was ook prima hoor en erg vriendelijke mensen. Zij komen oorspronkelijk uit Guyana en zijn al wat ouder. Mata (aka Bunzie?) is 59 en haar man Bedo is 61 jaar oud. Ze hebben een grote bungalow, delen steeds aangebouwd, en 2 appartementen links en rechts toegevoegd. Bedo heeft zelf een Nederlandse (suriname) moeder.

Verder heb ik ook een nieuw plekje gevonden met WIFI en wel hotel Divi Resort, op loopafstand. Ik heb even geen camera bij me maar ik sta met mijn rug naar de zee tegen de bar geleund (die nu even dicht is want het is hier vroeg in de middag). Het is prachtig weer en ik hoop van harte bij jullie ondertussen ook een beetje beter.

Vanmorgen boodschappen gedaan op de fiets. Moest wel snel trappen want ik had ijs gekocht. Vanavond maakt Mark 'Red Snapper' (rode vis) dat heb ik eigenlijk nog nooit gegeten. Gisteren heeft hij 'Black Jack' gekookt, dat was heerlijk en volgens hem de lekkerste vis die ze hier hebben. Je ziet ook meestal de lokale bevolking deze er uit pikken, dat is een goed teken. En ik maar achter mijn chubs (gekleurde vis) aan.......mmmmmm

Ik geloof dat Mark het wel ziet zitten om dit jaar Nederland weer eens aan te doen. Moet het eerste nog zien hoor. Eens kijken of onze vis hem ook bevalt. Zullen we hem onze haring eens laten proeven, ha ha.

Ik heb vanuit Barbados al wat sollicitaties gemaild en zelfs ook nog reacties gehad inclusief een datum voor een gesprek begin augustus dus wie weet zit er wel wat bij. Duimen jullie voor me?

Nou luitjes ik ga er weer vandoor, ik ga zo even zwemmen want het is alweer aardig warm. Ik laat volgende week weer wat meer weten als ik wat te vertellen heb.

Doeiiiiiiiiiiiiiii
C.

  • 06 Juli 2007 - 21:02

    Ben:

    jammer dat vankantie niet door gaat.maar we boeken een andere vakantie ,Ierland in oktober,met me maten.gisterend heb ik muziek op computer gedownloop mooi he,gaat hier goed .prettige voorzetting gr.Ben

  • 07 Juli 2007 - 20:36

    Sandy:

    Hoi Con,

    Geniet er maar lekker van! Hier is het nog steeds rot weer. Morgen waarschijnlijk wel weer een beetje zon.

    De laatste avond van de vierdaagse zijn we ook allemaal doorweekt. Het goot! Dat was erg jammer.

    Maandag alweer de laatste gym les en dan de week erop de strandwandeling. We gaan vanaf Ter Heijde aan Zee lopen naar Kijkduin. Hopelijk is het dan wel een beetje mooi weer...

    Bedankt voor je sms!

    Veel plezier nog,
    groetjes Sandy

  • 08 Juli 2007 - 18:27

    Corine:

    Hey Con,

    tijdje geleden dat ik een berichtje terug heb gestuurd, maar mijn computer was een beetje down en out.. heb een nieuwe (grotere) harde schijf erin nu, dus nu kan ik weer lekker mijn gang gaan. Hier in Nederland de afgelopen twee dagen eindelijk een beetje droog.. vandaag zelfs even in het zonnetje kunnen zitten in de tuin. Zo die fruitpunch ziet er verdomd lekker uit zeg! Weet nog precies hoe hij proeft.

    Nou, ik hoop dat je geen problemen meer hebt gehad met het regelen van je stempel en dat je je paspoort ook weer terug hebt ontvangen.

    Zou leuk zijn als Mark weer naar Nederland komt dit jaar. Kunnen we weer naar de gypsie's op de markt ;) Maar dan wel na mijn vakantie he ;)

    Geniet er nog even lekker van! Dikke kus en groetjes aan Mark!

    Liefs, Corine

  • 09 Juli 2007 - 11:19

    Rietwerktevenniet:

    Hi die Con, nee zeg het zal maar ineens snel en goed gaan. Lijkt Nederland wel. Heb je je wel gerealiseerd wat voor dag het a.s. vrijdag is....... misschien ligt het daar wel aan. Maar voorlopig heb jij meer mooi weer dan wij hier, vanmorgen leek het wel herfst, grote hagelstenen en overal is de bliksem ingeslagen het trein- en wegverkeer zit weer muurvast. Goh, toch zitten er wel pluspuntjes aan het niet werken. Maar gisteren (zondag dus..)hebben we inderdaad 1 dag zomer gehad, heerlijk mooi weer en we zijn dan ook als een speer naar de boot gegaan en hebben heerlijk gezeild. Eerst nog met een bootje of 4 en na een uurtje met z'n honderden dus.. Heb trouwens van het weekend van je gedroomd, wat..? Ja, zou je wel willen weten hé maar dat vertel ik je t.z.t. wel. Heb momenteel weer 2 solli's lopen waar denk ik wel wat in zit, hoop vandaag te horen of ze met me door willen voor een tweede gesprek. Best spannend dus. Ga woensdag even naar de zaak mijn spullen inleveren en dan Jetty gedag zeggen, zij geeft een afscheidreceptie en een aantal(oud)collega's zijn ook uitgenodigd. Bert en Trudy zijn er als het goed is ook, kunnen we even ervaringen uitwisselen. Ben benieuwd welke solli's jij gedaan hebt en waar je op gesprek mag komen. Hoop voor je dat de man met de stempel vlug gebeten wordt door een werkbij en je er nog een maandje bij kan schrijven. Geniet er van zolang als het kan.

    Groetjes Luus

  • 09 Juli 2007 - 21:13

    Corry:

    Een man die kookt, klinkt goed!!!!!!!!!!!!
    Fijn dat je geniet van alles!
    Hier is het nog herfstachtig.

    Natuurlijk duim ik voor je, als je straks op sollicitatie gesprek gaat.

    Doe Mark de groeten!
    groetjes, Corry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Sunset Crest

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 54852

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: