Hebbes! - Reisverslag uit Sunset Crest, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Hebbes! - Reisverslag uit Sunset Crest, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Hebbes!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

10 Juli 2007 | Barbados, Sunset Crest

Nou die stempel heb ik plots toch nog gekregen en ik mag nu blijven tot 31dec2007 dus ik moet nog even denken over die solli's in Nederland. Laat de euro nog maar effe stijgen dat levert veel dollars op. Het was een vrij gezette tante en Mark was er bij met zijn grote mond en dat viel bij haar niet in de smaak. Bij de derde keer terug komen kon ik hem gewoon ophalen en was alles achter de rug He he.

Ik heb trouwens ook een afspraak voor een job bij een reisorganisatie maar het uitzendbureau wil niet zeggen welke........mmmmm

Hier weer erg warm en ik ben aan het werk geslagen, Het app. is uitgeruimd, deurposten geschuurd, alles clean. Morgen het plafond in de verf zetten maar wel tussendoor even de pool in als het te warm wordt. Wat een narigheid zeg maar ja iemand moet het toch doen he.

Ik heb vandaag mijn leesbril vergeten dus neem het me niet kwalijk als het er een beetje vreemd staat, ik ben toch wat aan de kippige kant aan het worden, vast de ouderdom.

Nou ik hoop dat het snel een beetje beter weer wordt voor jullie want het wordt anders maar een depresieve boel daar. Ik kijk af en toe op www.buienradar.nl maar inderdaad niet veel goeds. Ik zag op teletext dat de temperatuur wel een beetje oploopt duser komt wat beters jullie kant op.

Ik ga zo maar eens kijken wat die man van me voor het avond eten in gedachte heeft. Het app. staat op zijn kop dus ik denk dat het uit eten wordt. Die man van me kookt dan wel maar afwassen is er niet altijd bij. Zal toch eens denken over een vaatwasser als het eenmaal zo ver is. Hij wil trouwens dit jaar nog naar Nederland komen al is het maar kort dat is toch ook erg gezellig. Hij kan trouwens ook strijken, wassen, zeuren etc. etc iets voor in de ruilaanbieding?
Nee hoor daar komt niet van in enne hij wil graag gaan vissen als hij in Nederland is dus zijn er gegadigden (Dave?). Hij kent Dave trouwens nog wel, kent Dave hem ook nog, Corry?

Iedereen heel veel succes met alles wat jullie nog aan het doen zijn, bootje varen, solliciteren, dweilen, wandelen, enz enz.

rouwnes hele leuke berichten van jullie ga zo door!

Dikke knuffel Con

NB afgelopen zaterdag was een puik dagje alles is naar wens gegaan Luus!

Doei!!!!!!!!!!!!!!!

  • 11 Juli 2007 - 17:36

    Frans Kuijper:

    Net een vrouw die mark, want die zeuren altijd

    Groet

  • 11 Juli 2007 - 18:23

    Luus:

    Geweldig, top.....

  • 13 Juli 2007 - 06:50

    Mo (gym):

    Hoi Con, lekker daar, joh. Hier is het weer bijzonder teleurstellend. Misschien t weekend weer wat zon. We hebben hard gewerkt afgelopen maandag, dus niet. Ik trakteerde nog van m'n birthday en a.s. maandag even lopen en dan zuipen bij de strandtent. En 1 sept. ons weekendje Maastricht. Werk niet te hard daar. Veel plezier nog.
    Mo xx

  • 13 Juli 2007 - 18:17

    Corine:

    Hey Booboo,

    hoe is het daar? Hier is het eindelijk wat lekkerder weer aan het worden.. dus je kan weer terugkomen ;) Ben zo ontzettend jaloers op je en dan komt hierboven ook nog iedere keer die foto van die fruitpunch langs... jammie..

    Daan heeft nieuwe skeelers gekocht, dus zodra je terugben gaan we lekker weer een keer skeeleren!

    Geniet er nog lekker van daar en haal Mark inderdaad maar over om naar Nederland te komen (ook al is het maar voor even).

    Geef hem maar een knuffel van mij en doe Harp de groetjes.

    Liefs, Corine

  • 13 Juli 2007 - 19:39

    Joke:

    Hoi Con,
    Geniet er nog maar van !!!Het is voorbij voor je het weet !!
    Hier is het lekker weer EINDELIJK !!
    Veel Plezier en tot ziensjes !!

    Groetjes Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Sunset Crest

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 54883

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: