Yes I do....... - Reisverslag uit Cave Hill, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Yes I do....... - Reisverslag uit Cave Hill, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Yes I do.......

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

14 Juli 2007 | Barbados, Cave Hill

Na er een paar (witte broods-)dagen over te hebben nagedacht kan dit bericht waarschijnlijk toch wel via internet, we zijn afgelopen zaterdag ochtend 09.00 uur (15.00 uur Nederlandse tijd) getrouwd. We hebben het na 16 jaar heel simpel gehouden, kerk in en uit in 15 minuten, lekker eten thuis met de getuigen want dat is toch het lekkerste en er een fles champagne bij open getrokken. Sorry dat jullie er niet bij waren maar een feestje met muziek en een hapje en een drankje plannen we zeker nog in alleen moet ik dit wel even afstemmen met mijn man wanneer hij in Nederland kan zijn. Het is nog steeds de bedoeling dat op de plek van het ‘onkruid’ een degelijk huis komt te staan en nog wel dit jaar dus het wordt even puzzelen en anders houden we het misschien gewoon op de volgende zevende juli.

Ik ben ondertussen pittig aan het verven (nu even niet dus) geslagen, het plafond is al wit nu de muren nog. Blijken ze hier op het eiland nergen ronde kwasten te verkopen alleen hele platte dunne. Hopelijk kan Karen er wat meenemen uit Canada want de muren kan ik nog wel met een platte kwast en roller bewerken maar het houtwerk wordt toch wat onhandig zo.
Tussen de bedrijven door ga ik wel steeds even het zwembad in voor de nodige afkoeling en veel drinken, je zweet het er heel gemakkelijk weer uit.

Helaas moet ik gelaas wel bekennen dat ik nodig moet gaan Sonja Bakkeren, augustus is er denk ik een mooie maand voor. Hier zijn ze allemaal een maatje te groot dus gelukkig valt het niet zo op maar straks passen mijn broeken niet meer, die zijn niet zo rekbaar als een bikini. Het eten is ook zo ontzettend lekker.. Ik durf bijna niet op te zoeken hoeveel calorieen een engels ontbijtje is of wat dacht je van al dat ijs en alcohol. Zo zie je maar weer aan het goede leven zitten ook negatieve kanten (een paar maar hoor).

Fijn dat het weer in Nederland de betere kant op gaat. Met al die kinderen op zomer vakantie is het toch wel prettig om ook een beetje buiten te kunnen vertoeven.

Hopelijk is bij Erik alles goed gegaan met de casema en is internet weer op volle sterkte in huis, ik hoor het anders wel van je maar ik kan vanuit hier niet veel doen. Kijk maar wat het beste is. Hopelijk is Iris ondertussen ook verlost van de geluiden van de verwarmings ketel al ben ik er niet zo zeker van. Je kunt ook Ferry (Paternot) nog even achter zijn broek aanzitten (vind hij best lekker denk ik). Ik heb hem zoals je waarschijnlijk ook gezien hebt gemaild over Hugo. Ik heb het nummer van Hugo niet hier maar hij kan waarschijnlijk wel wat vaart zetten. Fer, er ligt trouwens geld voor je bij mij thuis (bekende plekje) zoals afgesproken voor het dakraam.

Kees, wat betreft de CWI informatie dat kan geen kwaad, hoogstwaarschijnlijk uitstel van de uitkering (eerste betaling) maar ik kan er hiervandaan niets aan veranderen, kom toch bij jullie eten dinsdag 31jul dus heb geen boodschappen geld nodig, ha ha. Ik zal direct als ik weer in nederland ben contact met ze opnemen, Het is naturlijk weer burocratie van de bovenste plank. Bedankt in ieder geval voor je informatie.

Hier verder alles goed en ik hoop ook met jullie. Gedraag jullie en weltrusten, deuren op slot!

We gaan nu een hapje eten want van werken krijg je enorme trek!!

Dikke knuffel.
Mrs P.

  • 14 Juli 2007 - 17:37

    Tim En Rik:

    Juf, van harte met jullie huwelijk,je weet mensen wel te verrassen leuk jo z'n blonde neger Bewaar je nog wel een stukje taart?? nog een fijne tijd samen en veel plezier.
    Enne,......eigenlijk maken wij ons wel een beetje zorgen of dat je nog wel naar Nederland terug komt en ons gym gaat geven!!!!!!

    Groetjes Tim en Rik.

  • 15 Juli 2007 - 09:19

    Frans En Ineke:

    Heel veel geluk gewenst met jullie huwelijk en we hopen dat je droomhuis er gauw komt.

    Groetjes
    Frans en ineke

  • 15 Juli 2007 - 14:55

    Corrie & Sandy:

    Van harte gefeliciteerd Mrs. P.!Doe de groetjes aan Mark van ons. Heel veel geluk samen, geniet er nog maar even van en laat hem maar naar Nederland komen.

  • 15 Juli 2007 - 15:06

    Joke En Joop:

    Hoi Con en Mark,

    Van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk !!!

  • 15 Juli 2007 - 20:40

    Cbm.v.d Helm:

    hallo conny,van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk van mijn & trees het werd wel eens tijd na zoveel reizen en bellen proviciat.
    wij hebben 2 dagen feest gevierd
    op de tuin en vanmorgen hoorde ik het van frans wat daar was gebeurd ik viel bijna van mijn stoeltje waar ik op zat hij kon mij nog net opvangen,alles goed afgelopen gelukkig.nu nog het
    apartementje dat staat er zo.
    het etentje staat vast als je terug bent,
    wij wensen jullie nog een paar fijne weken toe.
    groetjes en veel liefs voor jullie beiden kees & trees.

  • 16 Juli 2007 - 07:26

    Afrikaantje:

    Liewe Mop,
    Eindelijk zeg - we hebben al moed opgegeven dat jullie elkaar ooit de ja-woord zal geven :-)
    Van harte gegeliciteerd en nog veel liefs, geluk en gezondheid samen gewenst.
    Een super dikke knuffel voor jullie beiden!!
    Ik hoef je niet te vertellen dat wij geweldig genieten van het weer (zijn we iets minder jaloers op je), je weet, mijn bloed begint pas echt te stromen boven 25'C.
    Paps is nu 2 weken hier, hij kwam mager en witjes aan maar is intussen 3 kg aangekomen (ik hou hem goed bij ;-) en hij ziet en voel stukken beter. Hij heeft het erg naar zijn zin en vermaakt zich dagelijks met klusjes. Het briefje is nu al bijna weggewerkt!
    Wanneer ben je weer terug in NL?
    Mop, moet zeker aan het werk. Wens wij konden samen een dagje op strand luieren, bijkletsen en natuurlijk een glaasje klinken op jullie huwelijk.
    Veel liefs en groetjes, ook van Rob en paps.
    Jeanette

  • 16 Juli 2007 - 07:54

    Chantal:

    Hoi lieve Conny en Mark, wat een geweldig nieuws! Super! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Geweldig dat jullie het daar zo naar je zin hebben! De zomer hier wil niet echt komen, vandaag weer regen en onweer. Hier gaat verder alles goed. Onze kleine man (alweer twee jaar) is geweldig lief.
    Ontzettend leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! Veel geluk en geniet van al het lekkere eten, ijs en drank!
    Dikke knuffel, Chantal (Jeffrey & Sidney)

  • 16 Juli 2007 - 10:35

    Corine & Danielle:

    Hey Con en Mark,

    Natuurlijk ook van ons van harte gefeliciteerd! Zet je wel foto's op de site van jullie 'bruidskleding';) Heel veel geluk en gezondheid en plezier samen! En dan inderdaad maar een feestje als Mark hier in Nederland is (of met z'n allen naar Barbados volgend jaar...:D .

    Dikke knuffel,

  • 18 Juli 2007 - 20:05

    Hans V. D. Ruit:

    Wat een verrassing, Connie, van harte gefeliciteerd jullie beiden met jullie huwelijk..
    Het is nu woensdag 10 uur in de avond en ik heb tijdens het lezen van bovenstaand bericht Elsje gebeld. Zij was natuurlijk ook hoogst verbaasd, net als ik. Overigens is zij net thuis uit het ziekenhuis van een operatie.
    Hoe het hier allemaal is hoor je wel wanneer je weer in Holland bent.
    Bel je dan gouw?

    Hans


  • 19 Juli 2007 - 10:35

    Marianne Juffermans:

    Hoi Conny,
    Ik had net Pa aan de lijn en die kwam met het verrassende nieuws dat je getrouwd bent. Wat ben jij een stiekemerd zeg. Ik viel bijna van mijn stoel (bij wijze van spreken dan). Hartelijk gefeliciteeerd met jullie huwelijk. Geniet er nog van de laatste twee weken daar. zoals je ziet heeft pa ook je site doorgegeven en die ben ik nu aan het lezen. tot nu toe vind ik het een erg leuke site. zo hoor en zie je nog eens wat. Groetjes en tot horens
    Marianne.

  • 24 Juli 2007 - 12:19

    Linda:

    Hey ook nog gefeliciteerd van mij en mijn ouders. Ik kreeg het door van mijn vader. De tamtam werkt wel. Met mijn moeder is ook alles goed gegaan zei ze en was al weer aan het fietsen geslagen. Verder weet ik het zelf ook niet aangezien ik een maand in salou aan het werk ben, maar alles wat ik door krigj is goed. gr Linda en van mijn ouders

  • 25 Juli 2007 - 17:43

    Erik:

    Ow my god, Erik slaps himself with a trout! So this happens when I check the weblog but skipp the I do part!

    Well Mrs P. and Mr. P congratulations!

    Rgds,

    Erik and Laurence

  • 03 Augustus 2007 - 21:25

    Gerard &lussina:

    Conny,wij zijn erg blij voor jou en wense je heel veel geluk samen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Cave Hill

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 54932

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: