Thuis - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

12 Mei 2009 | Barbados, Bridgetown

Hallo,

I am on the top of the world (net op de radio gehoord, de Carpenters toch).

Luus nog van harte, hier zeggen ze dat elke dag als je opstaat het een goede dag is dus ook die jaartjes ouder. Fijn dat je zo lekker hebt genoten!

Ik heb in mijn eigen huis geslapen inderdaad bivakkeren en geen oog dicht gedaan.... Allemaal geluiden en een snurkende, in coma liggende, man naast me die achteraf verteld niet geslapen te hebben. Ahum.

Alles goed hier, lekker weer behoorlijk warm ongeveer 30 a 35 graden en geen wind, niet zo erg veel te vertellen, maar het is een fantastische plek. Vogeltjes fluiten en daar zit ik dan op mijn enorme patio met een lekker bakkie thee.
Het gaat goed. Vandaag maar even tijd uitgetrokken voor wat mailen en updaten van deze website.

Gisteren gezwommen en ik heb heerlijk gekookt voor mijn ega, karbonaatje van ongeveer een king size formaat. Ik had lekker een soort biefstuk dus dat ging er ok prima in, met koolsla aardappel puree en sla met tomaatjes. Goh wat zal ik die tomaatjes missen, deze smaken nl naar tomaat niet naar niks zoals die uit de Nederlandse super.

Mr Frank (zie foto) is een oudere man die de krant verkoopt en het altijd heeft over het dagboek van Anne Frank daarom Mr Frank, hij kijkt er in ieder geval niet meer van op.

Vanavond kookt Mark. Iets van vis natuurlijk erg mmmmmmm.

Ha ha ik bedenk me net dat alles altijd over eten gaat, nou ja over dat slapen op het strand is ook niet veel te vertellen. Ik ga er zo maar even van genieten want hier in de coffee shop staat de airco hoor en daar ben ik niet dol op. Krijg ijs op mijn vingers. Nog ff bij MEE kijken of er nog werk voor me ligt.

Tot de volgende keer weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Barbados again

Heerlijk samen zijn met mijn 'hussie'.

Recente Reisverslagen:

22 September 2009

Nog geen nieuwe plannen, helaas.

17 September 2009

Harddraverij

29 Mei 2009

Thuis

26 Mei 2009

Wifi at the airport

24 Mei 2009

Zandvlooien
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 54830

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: