Regen en onweer! - Reisverslag uit Speightstown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Regen en onweer! - Reisverslag uit Speightstown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Regen en onweer!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

08 Juni 2007 | Barbados, Speightstown

Eindelijk een internet cafe gevonden in een dorpje even verderop. Hieronder kunnen jullie de eerste ervaringen lezen.
Reacties zijn meer dan welkom.

Nou dat is leuk binnenkomen op Barbados (de Azoren waren bij aankomst ook nat maar niet zo erg als hier). Heeft het maanden niet geregend begint het nu juist de dag dat ik aankom. Ik geloof dat ze in indonesie dan vinden dat je gezegend bent. Laten we het daar dan maar op houden.

De vlucht was prima. Op schiphol ging alles ook lekker snel, controle vielen alles mee. Je ziet iedereen met zijn laptop onder de arm klaar voor de controle. Gek gezicht hoor, echt iets van deze tijd. Op Gatwick mocht ik maar 1 stuk handbagage dus werd ik streng gesommeerd mijn handtas in de trolly te stoppen om deze even later er weer uit te halen. Waar dat nu weer goed voor is. Mijn laptop zat er ook gewoon in, nou ja het ging wel vlot. Zelfs moest iedereen daar zijn schoenen uit doen en door de scanner halen. Volgend jaar zal je wel echt moeten strippn daar, de broekriem moest ook af.

Heerlijk genoten van mijn vegetarische asian maaltijd aan boord. Ik dacht kom laat ik dat eens proberen. Nou niet verkeerd hoor, lekker veel sla, tomaat en komkommer met fruit toe, prima dus. Volgende keer de gewone vega maaltijd maar eens testen.

Mark stond me al op te wachten (inderdaad blond!) dus we waren snel in het appartement. Lekker als je er al geweest ben dan voelt het meteen een beetje aan als thuis. De vogeltjes krijgen lekker brood en komen erg dicht bij. De regen valt nog steeds naar beneden en er is enorme onweer af en toe. Net even naar de supermarkt geweest voor muggespul want ze moeten me altijd hebben hier. Het is trouwens Mango tijd dus zo van de boom en ze zijn heeeeerlijk!

Het wireless internet is niet zo eenvoudig hier, ze lopen een beetje achter. Met dit weer zie je mij niet zo gauw op de stoep zitten van de universiteit. Maar lang leve de USB stick, ik ga het af en toe zo maar even proberen.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en beter weer hebben dan ik momenteel. Trees dat echte ijsje doen we in augustus nog wel een keertje deze is alvast als bedankje en aandenken. Bij ROS in de driebergenstraat kunnen ze hem als het niet lukt wel voor je er in zetten. Ik heb hem nl niet gekocht bij jullie grote vrienden en ik weet niet of het dan raar is om aan hun te vragen deze er in te zetten. Nou kijk maar als je nog wat wilt weten hoor ik het wel.

Erik en Laurence hebben jullie de achterdeur nog afgesloten die had ik niet op slot gedaan, testje (ahumm, sorry).

Nou allemaal de groetjes voor nu,
Doeiiiiiii Conny

  • 09 Juni 2007 - 20:43

    Kees V D Helm.:

    hallo conny fijn dat je een voorspoedige reis heeft gehad
    het ijsje aan trees gegeven en
    ik heb het zelf zijn plekje gegeven aan de armband en ze was er erg blij mee.met p & p
    is het goed gegaan die hebben de keukendeur voor je dicht gedaan,wij hadden een visparty
    op de tuin ik had mijn mobiele
    nummer op een briefje op de deur gedaan maar ze waren laat
    wij waren net klaar met eten
    toen er regen en omweer kwam
    we zijn in jonh zijn huisje gaan zitten met kaarslicht het
    was echt gezellig toen we thuis waren werden we gebeld ze waren nog in naaldwijk dus goed verlopen.met de kat gaat het goed leuk dat je al zo gauw een berichtje kon sturen,hoop voor julie dat het weer snel beter wordt.wij wensen julie een fijne tijd toe daar.
    groetjes en veel liefs voor julie van trees & kees.
    zitten met kaarslicht

  • 10 Juni 2007 - 20:53

    P&P:

    Hi Conny, Zoals Kees al meldde is alles goed gegaan en hebben wij bij aankomst bij hen "even" zitten babbelen o.a. over ons onophoudelijk bellen naar hun huis-nummer om door te geven dat wij tijdens hevig onweer onderweg waren (in de wijk Zichtenburg was het volgens radio-info nog nooit zo erg geweest). Toen het niet lukte hen te bereiken hebben we een stop ingelast bij familie in Naaldwijk.
    Eind goed, al goed ! Hebben daarna goed geslapen.
    Vrouwlief krijgt overigens nieuwe medicijnen en wordt daarna terug verwacht in het Universitair Medisch Centrum Rotterdam (Dykzigt).
    Afwachten dus.

    Sturen nog je nog een e-mail met kopie naar "de Helmpjes" inclusief foto van K&K (Kees met fijngeknepen leeg blik Kattevoer); maar kip wordt door die opvallend witte tuinbewoonster geprefereerd.
    Overigens fijn dat jouw vlucht goed verliep met veilige (natte) aankomst.
    Geniet van elke minuut en hou je haaks.
    Groeten van ons aan jullie beiden ! Doeiii en tot ziens bij "P&P"





  • 11 Juni 2007 - 11:48

    Hans:

    Hoi Connie,
    Heerlijk al die vakantieverhalen. Ben je eigenlijk nog wel eens thuis??
    Laat het me dan even weten, ik heb dit jaar nog niet van jouw zon kunnen genieten in de tuin.
    Groeten Lucy.

    Hans.

  • 15 Juni 2007 - 09:24

    Corry:

    Dag Conny,

    Net je reisverslag gelezen, krijg nog niet te zien wanneer jij je verslag doet, vraag dit de kinderen zondag, als er tijd voor is, want ik ben dan een beetje bezig.

    Na regen komt zonneschijn! Hier regent het af en toe ook flink!
    Hele straten lopen onder dat is te zien op het journaal, Den Haag is nog gespaard gebleven!

    Fijn dat je ondanks de regen geniet! Ga zo door!
    groetjes, Corry

  • 30 Juli 2007 - 18:12

    From P&P To Mr/Mrs P:

    Op 7-7-7 ? Werkelijk waar ?
    jij lieve ouwe treuzelaar ?
    nu dus "echt" met elkaar ?
    past Marc's naam bij haar ?
    Parris klinkt nog wat raar !
    maar... 't gebeurde echt daar
    Op Barbados voor 't altaar
    dus nu een gelukkig paar !
    En da's om te zeggen: "naar"
    voor ons en ook jammer, maar,
    de rapen zijn nog niet gaar
    al lopen jullie geen gevaar
    dat is natuurlijk wel klaar.
    Heel veel geluk pril echtpaar
    voor nu en elk volgend jaar !
    -----------------------------
    we get in touch a.s.a.p.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Speightstown

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 54918

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: