Een gedenkwaardige avond. - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Een gedenkwaardige avond. - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Een gedenkwaardige avond.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

08 Juli 2008 | Barbados, Bridgetown

Maar even snel met de auto (ahum automatic) naar de universiteit gereden, daar hebben ze toch wel de beste verbinding.

Ik moet het even aan jullie kwijt want het was een fantastische celebration onze eerste trouwdag, Niet zo heel moeilijk te bereiken als alleen telefonisch contact hebt hoor, ha ha.

Mark zou vanavond wederom koken, lekker vis en maceroni pie, standaard kost hier. Het eten is vrij vet dus bijna iedereen heeft overgewicht en diabetics komt steeds vaker voor. Aan de andere kant vallen de mango’s gewoon van de boom dus dan stappen we maar weer eens over op deze andere lekkernij.
Het is zachtjes uitgedrukt wel een beetje lastig om mijn ega iets te laten doen waar hij niets vanaf weet en als het woord verrassing valt is hij helemaal niet te bewegen om gewoon mee te doen. Het is namelijk de bedoeling dat alleen hij aan verassingen doet. Enfin na wat vrouwelijke charme en duidelijke lichamelijke berichtgeving is het toch gelukt (zonder de verrassing dan). De messen, vorken en glazen bij het huis afgeleverd incl. de theelichtjes (met afweermiddel tegen de muggen) en zelfs een geleende lamp van Karen (er is nog geen elektriciteit, wel overal draadjes) er kon nl vanaf mijn schoonzusters een elektrakabel worden uitgerold. Het idee van geleende tafels en stoelen stond meneer niet aan dus hij nam kussens mee.
Een geleende koelhoudtas volgepropt met bier, ijs, wijn en rum klaar voor de grote oversteek. Mark en Harp (red. Corine, hij vraagt steeds naar je) haalde me op met de auto welke heerlijk rook van de fantastische etens geuren, jammie. Ik had mij aangepast aan de donkere avond gewapend met muskieten spray en netjes gekleed in een strakke zwarte broek, dat kleed ook lekker af, klaar voor de picnick op kussens op het randje van mijn eigen patio.
Nou ik heb genoten. Lekker genieten van de sterren, babbelen, drinken en eten, Bugsy kwam ook een hapje proeven want in Barbados wordt nooit te weinig gekookt en als het op is is het op. Tio (ongeveer 7 jaar) de zoon van mijn schoonzus was ook van de partij en lag lekker op schoot. Geronimo (18 en geen rijbewijs, ahum) nog een zoon mocht de auto lenen en hapte later ook mee. Harp had trouwens twee gave lampjes geregeld dus we hadden genoeg schemer licht en geen elktrakabel nodig. Later nog muziek uit de auto (dank Harp) , mmmmmmmmmmm wat een rot leven.
Tjonge jonge dat deze dame dit allemaal mee mag maken. Het zou nog extra leuke zijn te bedenken dat mijn pa en ma (en ome Hans) een beetje kunnen mee spieken van boven en heel tevreden op hun wolkje kunnen mee genieten.

Nou het was meer dan gedankwaardig. Volgende taak, de trouwacte stempel, apostille (voor de eerdere lezeressen onderons zie oudere berichtgeving).

Toedeloe en tot de volgende keer.

  • 09 Juli 2008 - 20:39

    Corine:

    Hey Con,

    geweldig om je berichtjes te lezen en wat ziet het huis er al super uit!!! Ik kom echt snel een keertje kijken.

    Sorry dat ik helemaal vergeten was dat je al weer een jaar getrouwd bent, maar ik had een beetje de zenuwen voor mijn voetje.. :( Maar alsnog gefeliciteerd.

    Hier alles ok. Nog steeds rotweer en vandaag behoorlijk veel pijn in mijn voet. Heb nu pijnstillers, dus het gaat iets beter.

    Groetjes aan Harp en zeg maar dat ik volgend jaar misschien wel met je meekom.

    Heel veel plezier en geniet lekker van je huis en van elkaar!

    Dikke knuffel van mij

  • 11 Juli 2008 - 22:57

    Trudy:

    Hé Con, had je mailbericht ontvangen dat je zou vertrekken.. Helemaal top dus!! Heb net gezellig je verhaaltjes zitten lezen, ben echt jalours op je hoor....maar je verdient het ECHT ALLEMAAL!!! Fijn dat je toch al weer redelijk snel bij Mark kan zijn en genieten van alle momenten!! Ik moest vorige week sowieso echt aan je denken, ik werd gebeld door het CWI voor een baan bij TOPIC TRAVEL als ass. inkoop... was jij daar ook al niet geweest, met de verkeerde keuze qua brand...?? Maar goed je moest je talen Frans & Spaans beheren..... en dat heb ik helaas niet. Volgende week wekelijks beraad met een job hunting bedrijf, zal toch wel iets uitkomen, ga ik echt vanuit!! Nou wijffie, onze vakantie op Gran Canaria was echt toppie. Zoals je al eerder op de site had kunnen zien zo was het dus echt, niet normaal gewoon!!! Weer terug in Loosduinen is echt wennen want ik denk dat we zeker het record van meeste neerslag gaan behalen.....Diep, diep triest!!!!! Was vorig jaar ook zo, toen dacht ik lekker ui Zuid Spanje terug te komen..& nu ook nog genieten vd zomer in NL...niet dus. Maar ik blijf optimistisch!!! Wie zorgt nu voor het witte draakje thuis???

    Nu even genoeg ge ouweh.. Geniet ze & we'll keep in touch!!
    Alle best!!!!!!!!!!!!!!


  • 11 Juli 2008 - 23:03

    Trudy:

    Hé Con, had je mailbericht ontvangen dat je zou vertrekken.. Helemaal top dus!! Heb net gezellig je verhaaltjes zitten lezen, ben echt jalours op je hoor....maar je verdient het ECHT ALLEMAAL!!! Fijn dat je toch al weer redelijk snel bij Mark kan zijn en genieten van alle momenten!! Ik moest vorige week sowieso echt aan je denken, ik werd gebeld door het CWI voor een baan bij TOPIC TRAVEL als ass. inkoop... was jij daar ook al niet geweest, met de verkeerde keuze qua brand...?? Maar goed je moest je talen Frans & Spaans beheren..... en dat heb ik helaas niet. Volgende week wekelijks beraad met een job hunting bedrijf, zal toch wel iets uitkomen, ga ik echt vanuit!! Nou wijffie, onze vakantie op Gran Canaria was echt toppie. Zoals je al eerder op de site had kunnen zien zo was het dus echt, niet normaal gewoon!!! Weer terug in Loosduinen is echt wennen want ik denk dat we zeker het record van meeste neerslag gaan behalen.....Diep, diep triest!!!!! Was vorig jaar ook zo, toen dacht ik lekker ui Zuid Spanje terug te komen..& nu ook nog genieten vd zomer in NL...niet dus. Maar ik blijf optimistisch!!! Wie zorgt nu voor het witte draakje thuis???

    Nu even genoeg ge ouweh.. Geniet ze & we'll keep in touch!!
    Alle best!!!!!!!!!!!!!!


  • 11 Juli 2008 - 23:13

    Trudy:

    Hé Con, had je mailbericht ontvangen dat je zou vertrekken.. Helemaal top dus!! Heb net gezellig je verhaaltjes zitten lezen, ben echt jalours op je hoor....maar je verdient het ECHT ALLEMAAL!!! Fijn dat je toch al weer redelijk snel bij Mark kan zijn en genieten van alle momenten!! Ik moest vorige week sowieso echt aan je denken, ik werd gebeld door het CWI voor een baan bij TOPIC TRAVEL als ass. inkoop... was jij daar ook al niet geweest, met de verkeerde keuze qua brand...?? Maar goed je moest je talen Frans & Spaans beheren..... en dat heb ik helaas niet. Volgende week wekelijks beraad met een job hunting bedrijf, zal toch wel iets uitkomen, ga ik echt vanuit!! Nou wijffie, onze vakantie op Gran Canaria was echt toppie. Zoals je al eerder op de site had kunnen zien zo was het dus echt, niet normaal gewoon!!! Weer terug in Loosduinen is echt wennen want ik denk dat we zeker het record van meeste neerslag gaan behalen.....Diep, diep triest!!!!! Was vorig jaar ook zo, toen dacht ik lekker ui Zuid Spanje terug te komen..& nu ook nog genieten vd zomer in NL...niet dus. Maar ik blijf optimistisch!!! Wie zorgt nu voor het witte draakje thuis???

    Nu even genoeg ge ouweh.. Geniet ze & we'll keep in touch!!
    Alle best!!!!!!!!!!!!!!


  • 11 Juli 2008 - 23:17

    Trudy:

    Hé Con, had je mailbericht ontvangen dat je zou vertrekken.. Helemaal top dus!! Heb net gezellig je verhaaltjes zitten lezen, ben echt jalours op je hoor....maar je verdient het ECHT ALLEMAAL!!! Fijn dat je toch al weer redelijk snel bij Mark kan zijn en genieten van alle momenten!! Ik moest vorige week sowieso echt aan je denken, ik werd gebeld door het CWI voor een baan bij TOPIC TRAVEL als ass. inkoop... was jij daar ook al niet geweest, met de verkeerde keuze qua brand...?? Maar goed je moest je talen Frans & Spaans beheren..... en dat heb ik helaas niet. Volgende week wekelijks beraad met een job hunting bedrijf, zal toch wel iets uitkomen, ga ik echt vanuit!! Nou wijffie, onze vakantie op Gran Canaria was echt toppie. Zoals je al eerder op de site had kunnen zien zo was het dus echt, niet normaal gewoon!!! Weer terug in Loosduinen is echt wennen want ik denk dat we zeker het record van meeste neerslag gaan behalen.....Diep, diep triest!!!!! Was vorig jaar ook zo, toen dacht ik lekker ui Zuid Spanje terug te komen..& nu ook nog genieten vd zomer in NL...niet dus. Maar ik blijf optimistisch!!! Wie zorgt nu voor het witte draakje thuis???

    Nu even genoeg ge ouweh.. Geniet ze & we'll keep in touch!!
    Alle best!!!!!!!!!!!!!!


  • 11 Juli 2008 - 23:17

    Trudy:

    Hé Con, had je mailbericht ontvangen dat je zou vertrekken.. Helemaal top dus!! Heb net gezellig je verhaaltjes zitten lezen, ben echt jalours op je hoor....maar je verdient het ECHT ALLEMAAL!!! Fijn dat je toch al weer redelijk snel bij Mark kan zijn en genieten van alle momenten!! Ik moest vorige week sowieso echt aan je denken, ik werd gebeld door het CWI voor een baan bij TOPIC TRAVEL als ass. inkoop... was jij daar ook al niet geweest, met de verkeerde keuze qua brand...?? Maar goed je moest je talen Frans & Spaans beheren..... en dat heb ik helaas niet. Volgende week wekelijks beraad met een job hunting bedrijf, zal toch wel iets uitkomen, ga ik echt vanuit!! Nou wijffie, onze vakantie op Gran Canaria was echt toppie. Zoals je al eerder op de site had kunnen zien zo was het dus echt, niet normaal gewoon!!! Weer terug in Loosduinen is echt wennen want ik denk dat we zeker het record van meeste neerslag gaan behalen.....Diep, diep triest!!!!! Was vorig jaar ook zo, toen dacht ik lekker ui Zuid Spanje terug te komen..& nu ook nog genieten vd zomer in NL...niet dus. Maar ik blijf optimistisch!!! Wie zorgt nu voor het witte draakje thuis???

    Nu even genoeg ge ouweh.. Geniet ze & we'll keep in touch!!
    Alle best!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 54927

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: