Verven! - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Verven! - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Verven!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

18 Juli 2008 | Barbados, Bridgetown

Waar bestaat mijn dag tegenwoordig uit:
Ontbijt, verven verven verven en nog eens verven, boekje lezen of een puzzeltje doen en TV kijken. Jullie begrijpen het wel er wordt hier gewerkt!!! Het regent hier ook al dagen volgens mijn hebben jullie het Nederlandse weer gewoon deze kant opgestuurd, het zwembad is al aardig bijgevuld. Het plafond van hout in een zeer hoge punt verven is geen grapje. Zeker niet als je bij het begin al weet dat je het 3 keer of meer moet doen. We zijn begonnen met onze slaapkamer, zou wel leuk zijn als deze nog klaar is voordat ik vertrek. Weinig kans waarschijnlijk maar ja dan de volgende keer maar. Mark heeft er meestal na 20 minuten al genoeg van maar Harp een vriend van Mark vindt het wel leuk om samen te verven. We hebben een ‘skaffolding’, geen idee hoe ik dat moet (om)schrijven maar heeft wel wat weg van een steiger maar dan anders, een paar planken van verschillende dikte en het ding wiebelt, de arbo zou hem zeker afkeuren. Maar goed ondertussen voel ik me ondanks dat ik die 25 miljoen euro niet gewonnen heb in de staatsloterij absoluut een mazzelpikkie. Ik ga me bijna schuldig voelen. Maar hier gaat ook wel eens wat verkeerd hoor. Ik was met de bus en tot zover ging het goed maar vervolgens uit de bus was iets anders, het water stroomt gewoon langs je enkels als bergopwaards gaat gelukkig is het wel warm water.

Ik ben nog helemaal vergeten te vertellen dat ik met Mark en een paar van zijn vismaten naar een herdenking ben geweest van een visserman die is overleden op zijn boot. Hij was een diabetic en had voor enkele weken medicijnen bij zich maar de accu werkte niet meer en de hulp kwam te laat, een jonge vent nog met een paar jonge konderen. Om de begrafenis te kunnen betalen en geld achter te laten voor zijn kinderen is er een BBQ georganiseerd met muziek/Kareoki waarvan de opbrengst voor de familie. Het was super gezellig, wel gek hoor maar iedereen dronk en aten lekker zelf gebakken vis en rijst en nog meer lekkers. Zo kan het ook. Allemaal erg leuke en aardige mensen. Het was wel erg ver weg maar een prachtige plek waar we nog nooit geweest waren, we hebben er nl een paar uur over gedaan want mijn man kon de weg in zijn eigen land niet zo gemakkelijk vinden, ha ha. Ik zal hem er nog wel een paar jaar aan helpen herrineren.

Mijn fiets is nog steeds niet in orde dus we rijden zo nu en dan in een huurautootje (kleine suzuki) en daar kan ik ondertussen ook aardig mee scheuren.
Mark en Harp hebben gisteren ochtend vroeg samen ‘chubs’ gevangen, ik geloof dat ze parrotvis heten. Mooie blauwe vis eigenlijk voor in een aquarium maar ze waren erg lekker met wat bietjes er bij, sla en aardappelen, je begrijpt het al ik heb gisteren gekookt.met hulp van Mark, bijna hollandse kost.

Tru het klopt inderdaad dat was Topic travel, wel lekker dichtbij hoor maar ik meen het uit de grond van mijn hart kijk verder dan een reisorganisatie je weet maar nooit waar je het naar je zin zal krijgen. Jij verdient het en onwijs gaaf dat jullie zo lekker hebben genoten van een fantastische vakantie!! Ook een klein paradijs als ik het goed heb.

Beste heren Erik en Laurence veel plezier op vakantie, geniet er ook maar lekker van!! Ik zal wel te laat zijn met mijn berichtje.

Kees bedankt dat je weer zo goed voor de kat zorgt dat is heel geruststellend waardoor dit allemaal weer mogelijk gemaakt kan worden.

Ik ga ondertussen alsluiten, ik zit nu in de auto op de universiteit want het regent alweer, en het wordt donker. Vanmorgen weer geverfd dus ik zal opnieuw lekker slapen. Volgens mij heb ik nog nooit zo hard moeten werken op vakantie, ha ha. Goed ik wordt ondertussen opgevroten door de zandvliegen (heel klein maar steken behoorlijk, zeker als het vochtig weer is). Enfin ik hoor net door de luidspreker dat de cricket match hier is afgelast tot maandag, jammer want er is lekker muziek en eten hier, erg gezellig.

Nauw luitjes fijne dagen en tot speodig weer op deze site.
Doeiiiiiiiiiii
Conny

Nb getyped zonder leesbril (gebroken) dus geen garantie of het gelukt is zonder type fouten.

  • 18 Juli 2008 - 19:09

    Corine:

    Hey Con,

    leuk weer even iets van je te horen. Dacht inderdaad dat je het wel behoorlijk druk zou hebben met klussen ;) Maargoed..als het weer toch niet zo lekker is..Natuurlijk ook heel leuk om lekker in je EIGEN huis bezig te zijn!

    Hier in Nederland nog altijd hetzelfde weer als nu in Barbados...alleen afgelopen maandag was het even lekker. Ook de vooruitzichten zijn niet al te best geloof ik. Hoop voor jou daar beter.

    Ik ben (nog steeds) thuis, uiteraard met het voetje omhoog. Kan er nog niet veel anders mee. Volgende week donderdag weer naar het ziekenhuis en dan maar horen wat ze nu weer te vertellen hebben..

    Heel veel groetjes en liefs daar van mij en voor jou een dikke knuffel (ook namens Daan)

    Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Bridgetown

Mijn eerste reis

Mijn volgende trip naar Mark mijn man in Barbados.

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2009

Berichtje

10 Januari 2009

Hoi allemaal

02 Januari 2009

Het is zonnig en warm

16 December 2008

Bijna alweer zo ver!!

10 Augustus 2008

Moe thuis
Conny

Mijn volgende trip naar Mark in Barbados.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 54928

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 18 September 2014

India - Rajasthan & Varanasi

31 Mei 2011 - 31 Juli 2011

Barbados komt naar Nederland

20 Januari 2010 - 24 Februari 2010

Dag kou

29 April 2009 - 27 Mei 2009

Barbados again

31 December 2008 - 25 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: