Busdag - Reisverslag uit Pushkar, India van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Busdag - Reisverslag uit Pushkar, India van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Busdag

Door: Conny

Blijf op de hoogte en volg Conny

06 September 2014 | India, Pushkar

Wederom heel kort (sorry). Mijn biertje staat te wachten. Heel belangrijk.
Het is prima weer, erg warm en vandaag geen grote buien. Nu maakt dat niet zo veel uit wanneer je in de bus zit maar als je dan een stukje gaat lopen naar bv markt of tempel dan wordt het erg modderig.
Vanmorgen vroeg vertrokken naar Pushkar, veel gezien onderweg, en allerlei straatjes bezocht in Pushkar. Ook de Brahma tempel ingeweest en langs het heilige meer gelopen.
Nu in een prachtig resort overnachten, kamer met een soort van ondiep eigen zwembad.
Nou proost en tot de volgende babbel.

Haha topdesk wat is dat ook alweer?
De thee is goed te doen, na 3 dgn zijn we er achter dat het handiger is dat ze het zakje er los bij leveren. Je krijgt wel gekke gezichten maar het smaakt beter. :)

• 06 September 2014 - 22:28

Mary-Ann:

Geniet van je biertje conny!en hele fijne vakantie. Ik hou je blog in de gaten

• 07 September 2014 - 01:24

Kor En Maud :

Bijzonder. Zwembad in je slaapkamer!!! Veel heel veel mindfull-nessen!!!

• 07 September 2014 - 09:15

Tamara:

Hmmm zwembadje? Ik zou ff informeren voordat ik er in ging liggen! Wie weet waar het voor is .....