Weltrusten - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Weltrusten - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Weltrusten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

06 Juni 2007 | ,

Het is al lang bedtijd, morgen ochtend vroeg op pad, naar Schiphol. Lucienne heeft aangeboden me te brengen, heel lief maar dan moet ze er ook wel vroeg uit.

Alles is gepakt, volgens mij meer kleren voor Mark dit keer dan voor mijzelf. Dat is inderdaad meestal anders. Hopelijk ben ik niet over de toegestane kilo's bagage heen (mag ik je anders even bellen Freeke?).

De kat is goed verzorgd achter gelaten en de bolide staat netjes binnen.

Mark haalt me morgen op. Ik vroeg waar ik hem aan kon herkennen (na 8 maanden weet je het maar nooit): blond, lang en knap...... wooden hat, wooden shoes, wooden listen (grapje uit Barbados over Nederlanders, ha ha).

Barbados here I come.... again.
Enfin de battery van de laptop geeft aan dat hij accuspanning nodig heeft dus ik moet er mee stoppen. Tot snel weer op de blog.

Conny

• 07 Juni 2007 - 10:08

Lucienne:

Hi Mups, hoop dat je nog op tijd door de douane geglipt bent...stond zo'n rij! Thuisrit ok verlopen geen files. Berichtje van Freeke gevonden en grappig dat Anneke bij haar logeert. Hoop dat vluchten ok zijn verlopen en een onwijze tijd gewenst. Groetjes aan Mark !! Liefs Luus