Prachtige gebouwen - Reisverslag uit Delhi, India van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Prachtige gebouwen - Reisverslag uit Delhi, India van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Prachtige gebouwen

Door: Conny

Blijf op de hoogte en volg Conny

04 September 2014 | India, Delhi

Vandaag uit mogen slapen na de late aankomst gisteren. Wat een zalig hotel Tavisha. Fantastische douche, heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel. De bus in en verschillende plekken bezocht, oude en nieuwe Delhi. Wat een verschil, zeg maar de schilderswijk in Den Haag en Wassenaar. Ongelooflijke drukte op de weg, prachtige tempels, de arc de triomph in het groot ter nagedachtenis aan oorlogsslachtoffers: India gate. Ook een hele grote Moskee bezocht waar ze bijna in de rij staan om je op de foto te zetten. Toch een beetje raar. De sikhk temple was erg indrukwekkend, gratis eten voor 1000 mensen in het weekend is niet mis. Zo gedisciplineerd en wat een vriendelijke hard werkende mensen. Morgen geloof ik naar Mandawa dus naar bed want om 6 uur gaat de wekker.
We hebben trouwens een hele leuke en gezellig groep dus de komende dagen gaat het heel leuk worden.

Weltrusten ;)
Conny

• 04 September 2014 - 20:57

Corine:

Goedemorgen lieverd! Afgelopen nacht weer
    zo lkkr geslapen? Heel veel plezier vandaag! xx

• 04 September 2014 - 23:26

Maud En Kor:

Idd mooie gebouwen op je foto's zeg. Moet eigenlijk geur bij. Je heb mooi licht daar zeg!!! Geniet ervan Con.... we denken aan you. Doegiiii

• 05 September 2014 - 10:32

Ilja:

Ziet er fantastisch uit. Geniet van al het moois dat nog op je pad komt daar. Big hug

• 05 September 2014 - 17:44

ICT:

He de groetjes uit nederland. Gelukkig heb je daar ook regen. Werk je af en toe topdesk bij.
    Koos en dick trekken het anders niet meer. ;-)

• 05 September 2014 - 19:27

Marieke:

Klinkt goed Con, heerlijk zeg!
    Geniet ze nog en ik lees (jaloers :-)) mee!

• 06 September 2014 - 12:24

Tamara: