Loop een beetje achter - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Loop een beetje achter - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Loop een beetje achter

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

10 Juni 2011 | ,

Makrelen vissen is goed gelukt, afgelopen woensdag had Mark een topdag. 75 makrelen gevangen en bijna iedereen was zeeziek. Mark niet hij heeft zeebenen. het weer was mooi alleen de zee erg ruw.
Gesproken met een mevrouw uit Hummelo (die van Opa Belen), haar man ging zo veel mogelijk vissen op Scheveningen, Ze nemen ze dan mee naar huis en roken ze voor de hele buurt. Het doet me denken aan vroeger toen we nog paling rookte op de volkstuin van mijn ouders.

Gisteren naar de banenmarkt geweest, bril verloren op de terugweg met de fiets. Dat is balen dus vandaag maar een nieuwe aan laten meten. Aangifte gedaan via internet en a.s. zaterdag nog een keertje contact opnemen met de Fluit of ze hem eventueel misschien heel toevallig toch nog gevonden hebben.

Verder rustig en op naar het avond eten.

Doeeeiii