Koud, wind en af en toe zon - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Koud, wind en af en toe zon - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Koud, wind en af en toe zon

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

18 Juni 2011 | ,

Daar moeten we het voorlopig mee doen hier in Nederland. Beetje frisjes.

Afgelopen woensdag op de fiets naar de Haagse markt geweest, heerlijk al die groente voor 1 euro. De fietsen toch maar netjes gestald.
Wat is er toch veel veranderd in Den Haag als je zo rond rijdt.

Donderdag met de auto vanwege de regen naar Wateringen, Tamara opgezocht. Mark vond het erg leuk om haar weer te zien. Ze was vorig jaar ook een weekje bij ons in Barbados.

Vrijdag op de fiets naar de 'Fred' wat boodschappen gedaan en grote garnalen gehaald. We hebben een paar dagen terug bij de Haagse Beek op Kijkduin gegeten. Ik had grote garnalen besteld en die waren toch jumbo groot (7) voor 19,50 euro en zo lekker dat we er weer zin in hadden. Inderdaad waren deze gekochte weliswaar niet zo groot maar erg lekker.
Op de terugweg nog even langs Corry om te feliciteren en haar verjaardag cadeau langs brengen. Haar zoon Dave was er ook en die kent Mark nog van ongeveer 20 jaar terug toen was het een jonge jongen en nu vader van een prachtige dochter. Wat Mark betreft maakt het grijs worden nu niet meer uit want Dave is behoorlijk van haarkleur veranderd en ziet er fantastisch uit!
Nita heeft 's avonds ook een hapje meegegeten erg gezellig en hebben we haar wandelend weer naar huis gebracht.

Nu is het ff Tv kijken en gaan we vanmiddag naar Stolwijk om een aankoop van marktplaats op te halen, een Gardena wandslangbox van 20m.

Verder geen plannen dus tot de volgende keer weer.