Eerst naar Londen dan door naar Barbados - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Eerst naar Londen dan door naar Barbados - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Eerst naar Londen dan door naar Barbados

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

18 Juli 2011 | ,

Heerlijk de afgelopen dagen van het zalige zomer weer genoten. Fietsen, wandelen, lekker naar Kijkduin voor een afzakkertje op het strand.
Vertelt Mark dat hij nooit verder gekomen is dan de winkeltjes op Kijkduin. Het briesje op het strand was zelfs tegen 11 uur 's avonds nog lekker zwoel.

Donderdag in de stromende regen een dagje naar Doesburg een soort van straatfestival en braderie. De kraampjes werden door iedereen goed vastgehouden maar tegen 2 uur was het opruimen geblazen, te veel wind en te gevaarlijk.

Overnachting in de herberg in Bronckhorst, je kan het niet missen want het is niet zo groot en midden tussen de weilanden. Heerlijk gegeten, lekker wijntje en een nog een klein wandelingetje gemaakt.
Bedden waren super en er waren aardig wat klanten.

De volgende dag naar Rheeze, sprookjes camping. Mijn neef staat door een paar weken met zijn 4 dames. Jammer dat het niet beter weer was maar er wordt daar erg veel gedaan voor de kinderen dus vervelen doen ze zich niet. Lekkere patatjes en ijsjes wat wil je eigenlijk nog meer.

Laat in de middag op weg naar huis een stuk beter weer, bloedheet in de auto. Altijd weer fijn om in je eigen bed te slapen.

Nog een paar rustige dagen en Mark is afgereisd naar Londen, tussen stop van 2 weken voor de vlucht naar Barbados. Hij verblijft op de 11de etage dus zal geen oog dicht doen met zijn hoogtevrees, nou ja het zal wel goed komen.

Het gewone leven hier gaat weer zijn gangetje het was erg gezellig en we hebben aardig wat lol gehad.
Fijn dat hij er was.