Koud Pinksteren - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu Koud Pinksteren - Reisverslag uit , van Conny Ruijgrok - WaarBenJij.nu

Koud Pinksteren

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Conny

14 Juni 2011 | ,

Mark heeft wat last van de kou. Soms zelfs met handschoenen aan koude handen op de fiets. De auto is toch zijn favoriete vervoermiddel, lekker veilig achter glas.

Tussendoor nog even twee vriendinnen ophalen vanaf de trein, ze hebben heerlijk nog een dag langer van de vakantie kunnen genieten. Toch niet verkeerd als je vliegtuig vertraging heeft.

Verder zijn we al even naar Hoek van Holland gereden om de boten te zien. Toch is de TV met GP (motorraces) ook erg belangrijk.

Gisteren was het best lekker weer zo tegen de avond dus naar het Zuiderpark en even bij onze oude buurtje langs gegaan. Dat was wel heel leuk want die had ik ook al enkele jaren niet meer gezien. Ze waren geen steek veranderd hadden alleen kleinkinderen van 8 en 11 jaar. Waar blijft de tijd.

Vandaag lunch met ex collega dat is heel erg leuk. Moeilijke tijden in deze recessie voor menigeen.

De marktdagen bekeken, waarschijnlijk morgen maar eens langs gaan Mark en markt zijn nauw met elkaar verbonden.

Rustig aan dan breekt het lijntje niet.

Leuk mopje om af te sluiten:

Jantje zit op school, zegt de juf ''wie zichzelf dom vindt, mag gaan staan''. Iedereen blijft zitten.
Plots gaat Jantje staan. Juf, dus jij vindt jezelf dom? ''Nee juf'' zegt Jantje, ''maar ik vindt het zo zielig dat u de enige bent die staat.''

Have a nice day!!

• 14 Juni 2011 - 13:34

Corine:

Leuk mopje

Sorry dat het gisteren bij ons een beetje raar verliep. Kwam echt door de worstelingen met de poes.

Maar ik beloof dat de uitnodiging voor het eten echt eraan komt. Heeft Mark nog speciale wensen , lkkr vegetarisch denk ik? Haha... Of gaan we gezellig uit eten, dat kan natuurlijk ook !

Laat het me maar weten.

Dikke knuffel voor jullie allebei

• 15 Juni 2011 - 10:16

Maud, Kor En Kids:

Hey hey, geniet van je mannetje en de leuke dingen die jullie samen doen. Tot gauw. Dikke knuffel voor Marc.